Opis
Region
Kreta
Lokalizacja
11km od Rethymno, 72km od lotniska w Heraklionie-HER. Hotel usytuowany na powierzchni: 1600m2.
Kategoria hotelu
3 *
Kategoria lokalna hotelu
3 *
Data otwarcia
1989 r. Odnowiony w 2018 r.
Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (2), sejf w recepcji (płatny), pralnia (płatna), basen odkryty. Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Internet
• Wi-Fi w hotelu bezpłatne
Plaża
300m od hotelu, wydzielona część plaży publicznej, piaszczysto-żwirowa, 70m długości, dojście do plaży ulicą. Do plaży kursuje bezpłatny bus hotelowy. Płatne: parasole, leżaki, bar na plaży.
Pokoje
Zlokalizowane są w 4 budynkach (liczba pięter: 2)
Typy pokoi
• pokoje standardowe double dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna (płatna), sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
• pokoje standardowe triple dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna (płatna), sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
• pokoje rodzinne open plan dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna (płatna), sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
• pokoje rodzinne dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna (płatna), sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
• pokoje rodzinne dla max. 5 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna (płatna), sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
• pokoje double superior dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna (płatna), sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
• junior suity dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna (płatna), sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
• pokoje superior dla max. 5 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna (płatna), sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
Wyżywienie
• restauracja główna, restauracja a la carte, bary (2)
All Inclusive
(10:00-22:00)
• śniadanie (07:30-10:00) serwowane w restauracji głównej
• obiad (13:00-15:00), kolacja (19:00-21:30) serwowane w restauracji przy plaży
• lody
• napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe
Restauracje a la carte
• płatna. Wymagana rezerwacja.
• „Thalassi Beach Restaurant” międzynarodowa
Z myślą o dzieciach
• brodzik
• plac zabaw
• menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)
W cenie
• animacje wieczorne
Dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? – NIE
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? – NIE
• Czy w hotelu można kupić maseczki? – DOSTĘPNE BEZPŁATNIE
• Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? – TAK
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? – TAK
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? – TAK
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? – NIE
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? – TAK, NA ŚNIADANIE I KOLACJĘ
• Jak będą serwowane posiłki? – PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? – TAK
• Czy jest dostępna usługa Room Service? – NIE
• Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? – TAK
• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? – OPCJONALNIE
• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? – MAX 16 GOŚCI NA 400m2
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? – TAK
• Czy na leżakach są materace? – NIE
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? – NIE
• Czy leżaki są dezynfekowane? – NIE
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? – TAK, PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? – TAK
• Czy hotel prowadzi program animacyjny? – NIE
• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? – Istnieje plan działania na wypadek, gdyby Gość został zarażony. Kierownik i personel zostali przeszkoleni zgodnie z wytycznymi Greckiej Organizacji Zdrowia
• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? – Samoizolacja zarażonego Gościa i jego bliskich. Szczególne procedury dla personelu hotelowego, który wchodzi do pokoju. Lekarze i organy służby zdrowia zostaną niezwłocznie poinformowani
Podatek Turystyczny
W Grecji od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Opłaty kształtują się następująco: a) Hotel 5-gwiazdkowy – 4,00 EUR za pokój / doba, b) Hotel 4-gwiazdkowy – 3,00 EUR za pokój / doba, c) Hotel 3-gwiazdkowy – 1,50 EUR za pokój / doba, d) Hotel 1- i 2-gwiazdkowy – 0,50 EUR za pokój / doba, e) Apartament 4 Klucze – 1,00 EUR za pokój / doba, f) Apartament 3 Klucze – 0,50 EUR za pokój / doba, g) Apartament 1 i 2 Klucze – 0,25 EUR za pokój / doba.
Aktualizacja opisu
06.08.2020 17:17
Usługi dostępne w hotelu
Niepełnosprawni
Wi-Fi
All Inclusive
Serwis plażowy
Pokoje 4 osobowe
Pokoje 5 osobowe