Opis
Region
Hurghada
Opis
Czterogwiazdkowy Three Corners Rihana Inn jest zbudowany jako rozszerzenie kompleksu Rihana Resort. Budynki, z ich charakterystycznymi kopułami i łukami w ciepłych kolorach słońca, rozciągają się wokół dużego basenu. Można tu zrelaksować się korzystając z pięknej, piaszczystej plaży Zalewu Three Corners Rihana Resort, który jest obszarem chronionym ze względu na wyjątkowe rafy koralowe, co gwarantuje niezapomniane widoki podczas nurkowania.
Lokalizacja
25km od centrum Hurghady, 40km od lotniska w Hurghadzie.
Kategoria organizatora
4 *
Data otwarcia
2001 r.
Na terenie hotelu: restauracje (2), bar, sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, basen odkryty, 4 zjeżdżalnie wodne dla dorosłych i 4 dla dzieci czynne w godzinach 10:00-16:00.
Internet
• Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
Plaża
1500m od hotelu, wydzielona część plaży publicznej, piaszczysta, 300m długości, dojście do plaży ulicą. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.
Pokoje
Zlokalizowane są w 6 budynkach
• 6 budynków głównych (liczba pięter: 2)
Typy pokoi
• pokoje standardowe dla max. 2 os.: klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
• pokoje dla nowożeńców dla max. 2 os.: klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
Wyżywienie
• restauracja główna, restauracja a la carte, bar
All Inclusive
(07:00-00:00)
• śniadanie (07:00-10:30), obiad (12:30-14:30), podwieczorek (16:00-17:00), kolacja (18:30-21:00) serwowane w restauracji głównej
• lody
• wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
• pakiety urodzinowe (na życzenie)
Restauracje a la carte
• płatna. Wymagana rezerwacja.
• francuska
Z myślą o dzieciach
• brodzik
• zjeżdżalnie wodne dla dzieci (4)
• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat
• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
• plac zabaw
• menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)
W cenie
• tenis stołowy
• rzutki
• siatkówka plażowa
• miniboisko do piłki nożnej
• siłownia
• animacje
Płatne
• bilard
• sporty wodne na plaży
• centrum SPA
• masaż
• sauna
• jacuzzi
• kino
• salon piękności
Dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? – Nie
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? – Nie
• Czy w hotelu można kupić maseczki? – Są bezpłatne
• Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? – Tak
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? – Nie
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? – Tak
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? – Tak
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? – Nie
• Jak będą serwowane posiłki? – Przez obsługę kelnerską
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? – Tak
• Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? -Tak, za opłatą
• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? – Opcjonalnie
• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? – 30m2- 1 gość
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? – Nie
• Czy na leżakach są materace? – Tak
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? -Tak, indywidualnie pakowane
• Czy leżaki są dezynfekowane? -Tak, po każdym użyciu
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? – Nie
• Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? – Tak, 10.00-17.00
• Czy centrum SPA jest czynne? – Nie
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? – Tak
• Czy siłownia jest czynna? – Tak
• Czy mini klub jest czynny? – Tak
• Czy hotel prowadzi program animacyjny? – Tak, animacje w ciągu dnia i wieczorem
• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? – Gość zostanie odizolowany w pokoju kwarantanny w oddzielnym budynku, hotel kontaktuje się ze szpitalem, celem decyzji czy gość może pozostać na leczeniu na miejscu, czy musi być przeniesiony do szpitala
• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? -Jedzenie oraz napoje do budynku kwarantanny będą przez specjalnie przeszkolony personel, tak samo zostanie dostarczona czysta pościel. Lekarz będzie codziennie sprawdzał stan zdrowia gości
Aktualizacja opisu
31.07.2020 16:49
Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Wi-Fi
SPA
Siłownia
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy
Sporty wodne
Zjeżdżalnie