Opis
Region
Side
Opis
Kameralny hotel w spokojnej okolicy zapewnia idealny wakacyjny wypoczynek. Lokalne sklepy i restauracje znajdujące się w pobliżu dają możliwość poznania miejscowych klimatów.
Lokalizacja
15km od centrum Side, 45km od lotniska w Antalyi-AYT. Hotel usytuowany na powierzchni: 15000m2.
Kategoria organizatora
4 *
Data otwarcia
2003 r. Odnowiony w 2020 r.
Na terenie hotelu: restauracje (4), bary (3), pralnia (płatna), basen kryty, baseny odkryte (2), 2 zjeżdżalnie wodne dla dorosłych (działają w godzinach 10:00-12:00, 14:00-17:00). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Internet
• Wi-Fi w pokojach bezpłatne
Plaża
Przy hotelu, prywatna, piaszczysta, 100m długości, odznaczona certyfikatem Błękitnej Flagi. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe.
Pokoje
Zlokalizowane są w 1 budynku (liczba pięter: 6, liczba wind: 2)
Typy pokoi
• pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
Wyżywienie
• restauracja główna, restauracja „Seaside”, restauracje a la carte (2), bary (3), cukiernia
Ultra All Inclusive
(24h)
• śniadanie (07:00-10:00), późne śniadanie (10:00-12:00), kolacja (19:00-21:00), późny posiłek (01:00-07:00), późny posiłek (21:00-01:00) w restauracji głównej
• obiad (12:30-15:00), przekąski i podwieczorek (16:00-17:00) w restauracji SEASIDE
• lody
• napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe
• pakiety dla nowożeńców (na życzenie)
Restauracje a la carte
• jedna wizyta w trakcie pobytu w wybranej restauracji gratis, wymagana rezerwacja.
• turecka, owoce morza
Z myślą o dzieciach
• brodzik
• zjeżdżalnia wodna dla dzieci
• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat
• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
• plac zabaw
• krzesełka dla dzieci w restauracji
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) – bezpłatne
• możliwość wypożyczenia wózka (płatna i w miarę dostępności)
W cenie
• tenis stołowy
• rzutki
• koszykówka
• siatkówka plażowa
• bilard
• aerobik
• animacje lekkie
• dyskoteka
Płatne
• kort do tenisa ziemnego
• oświetlenie kortów
• masaż
• łaźnia turecka
Dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? – NIE
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? – TAK
• Czy w hotelu można kupić maseczki? – NIE
• Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? – TAK
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? – NIE
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? – TAK
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? – TAK
• Jak często są sprzątane pokoje? – CODZIENNIE
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? – TAK (ŚNIADANIE, KOLACJA)
• Jak będą serwowane posiłki? – OBSŁUGA KELNERSKA
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? – TAK
• Czy jest dostępna usługa Room Service? – NIE
• Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? – NIE
• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? – NIE
• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? – 300 GOŚCI NA 1000m2
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? – NIE
• Czy na leżakach są materace? – TAK
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? – TAK (BEZPŁATNIE, ROZPAKOWANE)
• Czy leżaki są dezynfekowane? – TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? – NIE
• Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? – NIE
• Czy łaźnia turecka jest czynna? – TAK
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? – TAK
• Czy mini klub jest czynny? – NIE
• Czy hotel prowadzi program animacyjny? – TAK (ZAJĘCIA SPORTOWE)
• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? – STOSOWANE SĄ ZASADY DOTYCZĄCE ŻYWNOŚCI, NAPOJÓW I ŚRODKÓW HIGIENY ZGODNIE Z CERTYFIKATEM BEZPIECZNEJ TURYSTYKI COVID19
• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? – HOTEL SPEŁNIA WYMAGANIA DOTYCZĄCE KRYTERIÓW COVID19 I ŚRODKÓW HIGIENY, KTÓRE MAJĄ BYĆ WDROŻONE W HOTELACH I LOKALACH GASTRONOMICZNYCH PODCZAS PANDEMII, OPUBLIKOWANYCH W RAMACH CERTYFIKATU BEZPIECZNEJ TURYSTYKI
Aktualizacja opisu
21.08.2020 11:36
Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Niepełnosprawni
Wi-Fi
Przy plaży
Disco
Tenis
Mini Klub
All Inclusive 24H
Serwis plażowy
Zjeżdżalnie
Błękitna Flaga