Bodrum Holiday Resort wczasy Turcja Bodrum Icmeler

SKU: d131ef179ac6 Kategorie: , ,

Opis

Region

Bodrum

Opis

Usytuowany w spokojnej okolicy z zapierającym dech w piersiach widokiem na zatokę oraz grecką wyspę Kos. Hotel zapewnia przyjemny, rodzinny wypoczynek w otoczeniu bujnej roślinności śródziemnomorskiej, oferując jednocześnie znakomitą kuchnię oraz bogaty program animacyjny dla dzieci i dorosłych.

Lokalizacja

4km od centrum Bodrum, 35km od lotniska w Bodrum Milas-BJV. Hotel usytuowany na powierzchni: 124000m2.

Kategoria organizatora

5 *

Data otwarcia

2002 r. Odnowiony w 2016 r.

Na terenie hotelu: restauracje (4), bary (5), pralnia (płatna), sale konferencyjne (2), basen kryty, 3 baseny odkryte, 5 zjeżdżalni wodnych dla dorosłych i dla dzieci (działają w godzinach 10:30-12:30,14:30-16:30).

Rabaty i zniżki

1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis

Internet

• Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne

Plaża

Przy hotelu, prywatna, z pomostem, piaszczysto-żwirowa, 400m długości, odznaczona certyfikatem Błękitnej Flagi. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży, płatne: pawilony.

Pokoje

Zlokalizowane są w 11 budynkach

• 2 budynki główne (liczba pięter: 6, liczba wind: 6)

• 9 bungalowów (liczba pięter: 3)

Typy pokoi

• pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon

• pokoje rodzinne dla max. 4 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon

• pokoje rodzinne grand dla max. 6 os.: 3 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon

• pokoje standardowe club dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC)

• pokoje rodzinne club dla max. 4 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC, sauna), balkon

• pokoje rodzinne club grand dla max. 6 os.: 3 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

Wyżywienie

• restauracja główna, restauracje a la carte (3), bary (5), cukiernia

Ultra All Inclusive

(24h)

• śniadanie (07:00-10:00), późne śniadanie (10:00-10:30), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:00-21:30), późny posiłek (00:00-07:00) serwowane w restauracji głównej

• przekąski (12:00-17:00)

• podwieczorek (15:00-17:00) serwowany w „Cafe Turk”

• lody

• napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe

• pakiety dla nowożeńców (na życzenie), pakiety urodzinowe (na życzenie)

Restauracje a la carte

• płatne. Wymagana rezerwacja.

– Italian Restaurant

Włoska

– Kebap Restaurant

Turecka

– Fish Restaurant

Owoce morza

Z myślą o dzieciach

• brodziki (2)

• animacje i zajęcia w miniklubie dla dzieci w wieku 4-12 lat

• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna

• plac zabaw

• menu i krzesełka dla dzieci w restauracji

• opiekunka dla dzieci (płatna)

• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)

• możliwość wypożyczenia wózka (płatna i w miarę dostępności)

W cenie

• korty do tenisa ziemnego (2)

• rakiety i piłki do tenisa ziemnego

• tenis stołowy

• rzutki

• koszykówka

• siatkówka plażowa

• miniboisko do piłki nożnej

• bilard

• aerobik

• siłownia

• lekkie animacje

• sauna

• dyskoteka

Płatne

• oświetlenie kortów

• sporty wodne na plaży

• centrum SPA

• masaż

• salon piękności

• łaźnia turecka

Dodatkowe informacje

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? – W PRZYPADKU, GDY GOŚĆ MA OBJAWY COVID-19, ZOSTAJE ON ODIZOLOWANY I POWIADOMIONY ZOSTAJE LEKARZ I MANAGER HOTELU. JEŚLI GOŚĆ MA CAŁY CZAS WYSOKĄ TEMPERATURĘ, DZWONIMY NA 112 LUB 184 I GOŚĆ ZOSTAJE PRZETRANSPORTOWANY DO SZPITALA

• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? – NIE

• Czy w hotelu można kupić maseczki? – DOSTĘPNE BEZPŁATNIE

• Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? – TAK

• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? – NIE

• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? – TAK

• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? – NIE

• Jak często są sprzątane pokoje? – CODZIENNIE

• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? – TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ

• Jak będą serwowane posiłki? – PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ

• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? – TAK

• Czy jest dostępna usługa Room Service? – NIE

• Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? – TAK

• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? – OPCJONALNIE

• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? – 250 GOŚCI NA 1500m2

• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? – NIE

• Czy na leżakach są materace? – NIE

• Czy na plaży są dostępne ręczniki? – ROZPAKOWANE

• Czy leżaki są dezynfekowane? – NIE

• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? – SAMOOBSŁUGA

• Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? – TAK (10:00-18:00)

• Czy centrum SPA jest czynne? – TAK

• Czy łaźnia turecka jest czynna? – TAK

• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? – TAK

• Czy siłownia jest czynna? – TAK

• Czy mini klub jest czynny? – TAK

• Czy hotel prowadzi program animacyjny? – TAK, W CIĄGU DNIA I WIECZOREM

• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? – W PRZYPADKU, GDY GOŚĆ MA OBJAWY COVID-19, ZOSTAJE ON ODIZOLOWANY I POWIADOMIONY ZOSTAJE LEKARZ I MANAGER HOTELU. JEŚLI GOŚĆ MA CAŁY CZAS WYSOKĄ TEMPERATURĘ, DZWONIMY NA 112 LUB 184 I GOŚĆ ZOSTAJE PRZETRANSPORTOWANY DO SZPITALA

• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? – W PRZYPADKU, GDY GOŚĆ MA OBJAWY COVID-19, ZOSTAJE ON ODIZOLOWANY I POWIADOMIONY ZOSTAJE LEKARZ I MANAGER HOTELU. JEŚLI GOŚĆ MA CAŁY CZAS WYSOKĄ TEMPERATURĘ, DZWONIMY NA 112 LUB 184 I GOŚĆ ZOSTAJE PRZETRANSPORTOWANY DO SZPITALA

Aktualizacja opisu

09.07.2020 12:34

Usługi dostępne w hotelu

Hotel rodzinny

Wi-Fi

Przy plaży

SPA

Disco

Siłownia

Tenis

Mini Klub

All Inclusive 24H

Serwis plażowy

Sporty wodne

Zjeżdżalnie

Sale konferencyjne

Pokoje 4 osobowe

Pokoje 6 osobowe

Błękitna Flaga