Opis
Uwaga covid19 – portal hiszpania travel health
Szanowni Państwo,
Na tej stronie internetowej klienci muszą wypełnić formularz kontroli zdrowotnej i uzyskać kod QR, aby pokazać go w punktach kontrolnych po przybyciu do Hiszpanii:
https://www.spth.gob.es/
Aby chronić twoje zdrowie, rząd Hiszpanii wdrożył szereg środków w celu ochrony zdrowia publicznego, w tym kontrolę zdrowia pasażerów po przybyciu do Hiszpanii. Więcej informacji znajdziesz na tej stronie:
https://www.spth.gob.es/
Warunki obostrzeń mogą ulec zmianie, nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. update 02.07.2020
Uwaga – covid19
Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, które mówią, że będą pewne ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Każdy kraj, a także każdy hotel ma inne procesy. Informacje zmieniają się z dnia na dzień.
Z powodu wirusa koronowego w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu).
Obywatele i rezydenci mogą podróżować do dowolnego zagranicznego miejsca docelowego, zgodnie ze środkami podjętymi przez kraje w odniesieniu do przyjazdów zagranicznych.
Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów.
Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19mogą zostać poddane kwarantannie przez 14 dni, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji.
Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii).
Wszystkie informacje mogą ulec zmianie, przepisy krajów i hoteli mogą się zmieniać z dnia na dzień.
Nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów.
Dlatego prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu:
https://www.gov.pl/web/koronawirus
https://www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych
Informacje o destynacji
Szanowni Państwo, chcielibyśmy poinformować, że klienci TOP Touristik, podczas pobytu na destynacjach, są obsługiwani przez anglojęzycznego lub niemieckojęzycznego przedstawiciela, dostępnego tylko i wyłącznie telefonicznie 24h/dobę. W hotelach klienci znajdą foldery informacyjne o wycieczkach fakultatywnych itp. oraz nasz numer telefonu. Jeżeli klient chce zarezerwować wycieczkę, może do naszadzwonić, wtedy personel odwiedzi klienta w hotelu.
Ważne informacje
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Cena zawiera
Przelot – Zakwaterowanie – Transfer – Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż.
Położenie
Hotel położony jest w miejscowości turystycznej Playa de Palma, zaledwie 200metrów od plaży. Liczne sklepy, restauracje i bary znajdują się w bezpośrednim sąsiedztwie . Odległość do lotniska w Palma de Mallorca jest około 10km
Wyposażenie
Hotel ten został wzniesiony w 2002 roku. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 370 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Na poszczególne piętra można się bezproblemowo dostać za pomocą windy bądź schodami. Do dyspozycji gości jest sejf. Wi-Fi (bezpłatnie) umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia, kawiarnia i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Rowery będą bezpieczne w naszej przechowalni. Goście mogą skorzystać z opieki medycznej. Zapewnienie poprawnej komunikacji oraz działalności biznesowej umożliwi dostęp do faksu.
Pokoje
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Na życzenie dostępne są dostawki oraz łóżeczka dziecięce. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również lodówka. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor i Wi-Fi. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów.
Oferta sportowo-rozrywkowa
Na terenie obiektu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Spragnionym relaksu i odprężenia polecamy leżaki i parasole na tarasie do opalania. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Urozmaicenie stanowią liczne i różnorodne aktywności rekreacyjne oferowane w obiekcie, jak np. rower / rower górski, tenis ziemny, minigolf i jazda konna. Ponadto do dyspozycji gości jest studio fitness i tenis stołowy, jak również za dodatkową opłatą bilard. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, zabiegi masażu i solarium. Hotel oferuje program rozrywkowy przeznaczony dla dorosłych gości.
Wyżywienie
Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. Standardowe posiłki znajdujące się w ofercie to śniadanie, obiad i kolacja. Polecamy również przekąski. Dostępne są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.
All inclusive
Śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu , przekąski od 16:00 do 19:00 , lody 10:30 do 19:00 , po południu ciasta, kawa i herbata , lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe napoje od około 10:00 do 23:00 .
Karty kredytowe
W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.
Podatki – baleary
Szanowni państwo przypominamy, iż na terenie Balearów (Majorka i wszystkie pozostałe wyspy) od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu i pobycie powyżej 12 godzin. Podatek dotyczy osób od 16 roku życia.
Hotel 5 */4 * Superior- 4 Euro/osoba/noc 01.07 – 31.10.
Hotel 4 */3 * Superior – 3 Euro/osoba/noc 01.07 – 31.10.
Hotel 1 */3 * – 2 Euro/osoba/noc 01.07 – 31.10.
Apartamenty wakacyjne 2 Euro/osoba/noc 01.07 – 31.10.
Pokoje gościnne 1 Euro/osoba/noc 01.07 – 31.10.
• do ceny należy doliczyć 10% VAT
W czasie niskiego sezonu tj. 01.11 – 30.06 od powyższych cen obowiązuje zniżka około 50%.
Jednocześnie informujemy, iż podane ceny mogą ulegać niewielkim wahaniom i my jako touroperator nie ponosimy za to żadnej odpowiedzialności.
Check-in / check-out
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
• zaczyna się meldunkiem – od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
• kończy się po wymeldowaniu – do ok. godziny 11:00 – 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Kaucja w hotelach – deposit
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Informacje odnośnie przelotów samolotem
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( *). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Smart Wings, Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
++ Ryanair (FR), bezpłatnie: tylko 1mała torebka – wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) – Priorytet: od 120 PLN/ osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).
• Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1mała torebka – wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) – Priorytet: 130 – 170 PLN / osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.
• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 460 PLN.
++ Easyjet (U2): 55x40x23 ,
• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 440 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg.
• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 – 400 PLN.
Serwis pokładowy – napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Wszelkie informacje odnośnie limitów bagaży oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, znajdziecie Państwo w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż: www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf