Perla Gold Luxury wczasy Bułgaria Słoneczny Brzeg Primorsko

SKU: 49ffb4ebcf87 Kategorie: , ,

Opis

*****

Bułgaria/Słoneczny Brzeg

Opis

Hotel Perla Gold &Luxury powstał z połączenia dwóch hoteli. Hotel stanowi idealne miejsce na wypoczynek ze względu na swoje malownicze położenie – przy jednej z najpiękniejszych plaż Primorska, a także przestronnymi, nowocześnie urządzonymi wnętrzami. Obiekt tworzy jeden kompleks, ze wspólnym basenem, lobby i restauracją. Doskonałe miejsce na wypoczynek dla rodzin z dziećmi.

Położenie

Hotel położony jest w miejscowości Primorsko. Jest to niewielki kurort położony ok. 60km od miasta Burgas. Klimatyczne i urokliwe miasteczko posiada dwie plaże: północną i południową, tętniący życiem centralny skwer oraz mnóstwo kafejek, barów i restauracji. Dodatkowo cypel okala podświetlona w nocy nadmorska promenada.

Centrum miasta, gdzie znajdują się sklepy, restauracje znajduje się ok. 300m od hotelu.

W bliskiej odległości od hotelu, ok. 1km, znajduje się aquapark Akva Planet. Odwiedzający mogą korzystać z wielu atrakcji, jakie oferuje obiekt, m.in. kompleks basenów ze zjeżdżalniami, wirnik, rampy czy „rwąca rzeka’. Dla najmłodszych przygotowana jest oddzielna strefa ze specjalnymi mini zjeżdżalniami. Wokół basenów znajdują się leżaki i parasole, a do dyspozycji gości jest kawiarnia, pizzeria, cukiernia oraz bar. W kompleksie aquaparku znajduje się kryty basen o wymiarach olimpijskich a także doskonale wyposażone centrum Fitness oraz SPA. Poza tradycyjnymi masażami Goście mogą skorzystać z szerokiego wyboru zabiegów z użyciem olejków eterycznych, a w szczególności popularnego w Bułgarii olejku różanego. Wejście do Aquaparku dla dzieci o wzroście do 90cm gratis. Ceny dla dorosłych i dzieci powyżej 90cm dostępne u rezydenta.

Czas dojazdu z lotniska do hotelu to ok. 60min.

Plaża

Hotel zlokalizowany jest ok. 50m od piaszczystej plaży w Primorsku. Wystarczy przejść przez lokalną uliczkę aby znaleźć się na pięknej plaży północnej, która jest plażą publiczną. Zejście do plaży schodkami.

W sezonie Lato 2020 – hotel Perla Gold Luxury ma wyzanczoną prywatna strefę na plaży z BEZPŁATNYMI leżakami i parasolami dla Gości hotelu.

Hotel udogodnienia

Perla Gold & Luxury to pięciogwiazdkowy luksusowy obiekt z pokojami typu deluxe.

Goście mogą korzystać z udogodnień dostępnych w kompleksie do których należą: restauracja główna na zewnątrz (bez klimatyzacji), bar, basen zewnętrzny ze zjeżdżalniami, wydzielona część basenu dla dzieci, leżaki i parasole bezpłatnie, bar przy basenie, plac zabaw, kantor.

Istnieje możliwość wynajęcia samochodu na recepcji. Ceny zaczynają się od ok. 40 EUR/dzień w zależności od czasu wypożyczenia i rodzaju samochodu- oferta zewnątrzna.

W całym hotelu dostępne jest WIFI.

Cisza nocna w hotelu obowiązuje od 22:00 do 07:00.

Gości zapraszamy na kort tenisowy położony niedaleko hotelu – opcja dodatkowo płatna.

Hotel oferuje aktywności dla dorosłych takie jak aquaaerobic, stretching, badminton, siatkówka.

Pokoje

Pokoje 2-osobowe – pow. ok. 24m2, wyposażenie: sypialnia (1 łóżko podwójne) z częścią wypoczynkową (sofa) , szafa, minibar, (dodatkowo płatny), klimatyzacja, TV, WI-FI, łazienka z prysznicem i wanną, WC i suszarką do włosów, balkon z widokiem na morze/basen/miasto (w zależności od odstępności), sejf (bezpłatny).

Maksymalna obłożenie: 2+2 / 3+1 / 4

Pokoje promocyjne – pokój standardowy w cenie promocyjnej. Ograniczona ilość, tylko w opcji wyżywienia all inclusive. Maksymalne obłożenie: 2+2

Wiek dziecka w hotelu: 0-12,99 lat

Łóżeczka dla dzieci w cenie, w miarę dostępności

Zakwaterowanie w zależności od dostępności, nie ma możliwości wyboru części hotelowej.

Wyżywienie

W hotelu obowiązuje opcja All Inclusive

• 7:30-10:00 śniadanie,

• 12:00-14:00 obiad,

• 18:00-21:00 kolacja

Wszystkie posiłki w formie bufetu,

• 10:00-18:00 przekąski

• 10:00 – 22:00 – Lokalne napoje: wino, piwo, wódka, whiskey, rakia, napoje bezalkoholowe woda, kawa, herbata dostępne w barze w lobby hotelu.

22.00-23.00 – bar w lobby – wszystkie napoje dodatkowo płatne.

1 bar w lobby (czynny w godz. 10-23) serwujący alkohole oraz napoje bezalkoholowe,

1 bar na zewnątrz (czynny od godz. 19-22) serwujący alkohole oraz napoje bezalkoholowe,

Przy zamawianiu napoi w barach konieczne jest pokazanie karty pokojowej.

• Informujemy iż hotelowa restauracja nie jest klimatyzowana, a stoliki znjadują się na świeżym powietrzu.

Dodatkowo płatne

Dodatkowo płatne

Alkohole nieujęte w opcji All Inclusive, świeżo wyciskane soki

Wypożyczalnia samochodów

Lekarz

Minibar w pokoju

Sporty wodne (oferta zewnętrzna)

Rozmowy telefoniczne

Serwis plażowy

Dodatkowe informacje

• Podane w ofercie godziny serwowania posiłków oraz ich formy, a także funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej, w tym atrakcji, retauracji, barów, mogą ulegać nieznacznym zmianom ze względu na sezonowość, warunki pogodowe, prośby Gości lub siły wyższe, na które Organizator nie będzie miał wpływu.

** Hotel zastrzega sobie prawo wymeldowania Klientów, którzy w sposób rażący naruszają zasady hotelu i ogólnie przyjęte dobre obyczaje.

Środki bezpieczeństwa w związku z pandemią covid-19

INFORMUJEMY, ŻE PRIMORSKO JEST OBSZAREM WOLNYM OD COVID-19

Wasze bezpieczeństwo i komfort zawsze były naszym głównym celem. Zaufaliście nam Państwo i chcemy, abyście w naszych hotelach czuli się pewnie i komfortowo. Dlatego wdrożyliśmy dodatkowe działania dezynfekujące na terenie hoteli Perla, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się COVID-19.

Na bieżąco monitorujemy informacje dostarczane przez Światową Organizację Zdrowia, lokalne służby zdrowia oraz Centrale Operacyjne w Bułgarii i codziennie wdrażamy wszystkie obowiązujące procedury i środki bezpieczeństwa. Szczególną uwagę będziemy zwracać na ich przestrzeganie przez naszych pracowników i Gości hotelu.

1.

Dezynfekcja hotelu

• Będziemy monitorować temperaturę ciała każdej osoby wchodzącej do hotelu, a następnie będziemy oferować Gościom możliwość dezynfekcji rąk. Administratorzy recepcji nie będą dopuszczać do tłumów Gości, blaty robocze recepcji będą dezynfekowane po każdym zameldowaniu.

• Zdystansowanie socjalne będzie obserwowane przez cały czas, od momentu przybycia Gościa do hotelu, aż do jego wyjazdu.

• Środki dezynfekujące są umieszczane we wszystkich strefach wspólnych.

• Podczas dezynfekcji hoteli, główny nacisk zostanie położony na pokoje hotelowe: łazienki, włączniki oświetlenia, klamki, piloty, itp.

• Wszyscy pracownicy hotelu otrzymają niezbędne wyposażenie ochronne zalecane przez Ministerstwo Zdrowia.

2.

Restauracja, lobby bar, bar przy basenie, ogród i baseny

• Został przygotowany plan żywienia Gości, zgodnie z odpowiednimi poleceniami oficjalnych władz sanitarnych.

• Każdy pokój na cały pobyt ma przydzielony jeden konkretny stolik w restauracji i może korzystać tylko z tego stolika.

• W restauracji, barach i ogrodzie Goście mogą korzystać z naszej oferty kulinarnej z zachowaniem wskazanej odległości.

• Wchodząc do restauracji Gość zobowiązany jest do dezynfekcji rąk.

• Sanitariaty zostaną zdezynfekowane na wszystkich powierzchniach po użyciu.

• Wszyscy pracownicy zostaną wyposażeni w niezbędny sprzęt ochronny.

• Wszystkie bufety w restauracji zostaną przykryte w celu zabezpieczenia posiłku, a nasi sympatyczni kelnerzy zadbają o to, by posiłek był podawany przy wydawkach.

• Wszystkie posiłki będą zapewnione tylko na terenie otwartym hotelu.

• Baseny zewnętrzne, leżaki i parasole słoneczne będą konserwowane i dezynfekowane zgodnie z wymogami Ministerstwa Zdrowia.

3.

Bezpieczeństwo i higiena pracowników

• Zapewniamy wszystkie niezbędne środki ochrony.

• Wzmocniona zostaje dezynfekcja miejsc pracy.

• Zapewnienie fizycznej odległości.

• Regularne monitorujemy stanu zdrowia wszystkich pracowników.

4. Zalecenia dla naszych Gości

Oczywiste jest, że odpowiedzialność za zdrowie naszych gości i pracowników musi być dzielona, dlatego proszę zwrócić uwagę na poniższe zalecenia:

• Utrzymywać higienę osobistą.

• Zachowanie dystansu społecznego.

• Zapoznanie się z zasadami obowiązującymi w hotelach Perla i ich przestrzeganie.

• Natychmiastowe powiadamianie naszych pracowników w przypadku wystąpienia objawów.

Bądźcie pewni, że nasz zespół zapewni wszelkie możliwe i bezpieczne środki bez zakłócania komfortu wypoczynku naszych Gości!