Opis
Naszym zdaniem
Nieduży, 4-pietrowy obiekt składający się z 41 pokoi, położony w centrum Słonecznego Brzegu, polecany przede wszystkim osobom młodym, które chciałyby korzystać z uroków tętniącego życiem miasta. Oferta atrakcyjna cenowo.
Położenie
W Słonecznym Brzegu, ok. 150m od piaszczystej plaży (serwis plażowy płatny), na początku głównej ulicy, ok. 35km od lotniska w Burgas. W pobliżu hotelu wiele barów, restauracji, sklepów, minimarket (24 h), apteka, przystanek autobusowy.
Wyposażenie
Całodobowa recepcja, restauracja główna z częścią na zewnątrz, bar, winda, sejf (płatny), sklepik z pamiątkami, punkt wymiany walut, wypożyczalnia samochodów, bezpłatne Wi-Fi przy recepcji.
Pokoje
Standardowe pokoje z łazienkami (wanna lub prysznic, suszarka do włosów), klimatyzacja, telefon, TV, minilodówka, balkon.
Wyżywienie
BB- śniadania,
HB – Śniadania i kolacje w formie bufetów, napoje dodatkowo płatne. Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany formuły wyżywienia bez wcześniejszego powiadomienia.
Sport i rozrywka
Atrakcje sportowe i rekreacyjne poza hotelem.
Dla dzieci
Brak infrastruktury dla dzieci.
Uwaga!
24 godziny przed wylotem do kraju, klient zobowiązany jest do telefonicznego kontaktu z naszym lokalnym przedstawicielem, aby potwierdzić godzinę transferu i lotu.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczny rezydent (kontakt telefoniczny), ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Aktualizacje covid-19
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .Środki bezpieczeństwa przeciwko Covid-19 na zalecenie i wymagania Ministerstwa Zdrowia BułgariiW związku z sytuacją i instrukcjami Ministra Turystyki wprowadziliśmy dodatkowe środki zapobiegawcze mające na celu zminimalizowanie potencjalnego rozprzestrzeniania się
Pandemii koronawirusa (COVID-19).1. We wszystkich miejscach w hotelu – miejsca dostępne dla klientów, pomieszczenia magazynowe i sanitarne oraz toalety dla personelu są dezynfekowane codziennie i stale.
2. Wszystkie punkty kontaktu fizycznego – okna, drzwi, podłoga, klamki, powierzchnie biurek w strefach administracyjnych, przełączniki oświetlenia, przyciski itp. Są w trybie
Codziennej i ciągłej dezynfekcji.
3. W pomieszczeniach sanitarnych, dostępnych dla klientów, a także w pomieszczeniach sanitarnych przeznaczonych dla pracowników, znajduje się wizualny przewodnik dotyczący utrzymania
Higieny osobistej.
4. Po wyjściu z pokoju gość powinien zdezynfekować pokój certyfikowanymi środkami dezynfekującymi. * Odegłość minimum 1,5m między ludźmi
• Umieszczanie środków dezynfekujących, dostępnych dla gości i personelu w różnych miejscach w okolicy.
Zwłaszcza wokół wejść do recepcji, windy, otwartych przestrzeni na posiłki i rozrywkę oraz w korytarzu do łazienki.
• Podczas rejestracji lub opuszczania obiektu goście muszą zachować dystans.
• Korzystanie z windy jest ograniczone do minimalnej liczby osób.
• Podczas rejestracji w recepcji nie mogą przebywać więcej niż dwie osoby.
• Po każdej rejestracji powierzchnie robocze zostaną zdezynfekowane.
• Dezynfekcja pilotów, przełączników, wind, balustrad, schodów itp.
• Zapewnienie gościom termometrów, jeśli to konieczne. Jedzenie w restauracji:
Ustawiliśmy stoły i siedzenia zewnętrzne w taki sposób, aby zapewnić odległość między nimi co najmniej 1,5m i nie więcej niż 4 osoby na stół.
Śniadanie jest dostępne z menu la carte.
Po każdym kliencie wszystkie powierzchnie są dezynfekowane – stoły, krzesła itp.
Naczynia są myte i dezynfekowane w zmywarce do naczyń.
Pracownicy serwisu (kelnerzy, kucharze, barmani …) używają sprzętu ochronnego – masek, rękawiczek.: Środki zmniejszające ryzyko zakażenia w miejscu pracy:
• Miejsce pracy powinno być czyste i higieniczne
Zachęcaj pracowników, współpracowników i klientów do regularnego mycia rąk.
• Powierzchnie (biurka i stoły) oraz przedmioty (telefony, klawiatury itp.) Należy regularnie myć środkiem dezynfekującym.
• Stosowanie środków dezynfekujących w łazienkach w miejscu pracy.
• Wiszące naklejki wskazujące sposób zapobiegania i sposoby zmniejszenia ryzyka zakażenia wirusem COVID-19.
• Okresowe i dokładne czyszczenie biur i części wspólnych.
• Promowanie dobrej higieny oddechowej w miejscu pracy.
• Informowanie pracownika, nawet w przypadku łagodnych objawów COVID-19, że wskazane jest pozostanie w domu i skontaktowanie się z lekarzem rodzinnym.
: W przypadku gdy pracownik lub turysta zachoruje lub podejrzewa COVID-19, zostaną podjęte następujące środki:
• Zapewnienie pokoju z ograniczonym dostępem.
• W zamierzeniu ma to być miejsce kwarantanny w przypadku podejrzenia COVID-19.
• Natychmiast powiadomić kierownictwo
• Zminimalizować kontakt z pracownikiem lub turystą i natychmiast poinformować lokalne władze służby zdrowia
• Konsultacje z kierownictwem hotelu z organami ds. Zdrowia w celu podjęcia dalszych odpowiednich działań w celu zmniejszenia ryzyka rozprzestrzeniania się wirusa.
• Powyższe środki są zgodne z zaleceniami krajowej centrali ds. Zwalczania koronawirusa, Ministerstwa Zdrowia Republiki BułgariiŻycie i zdrowie naszych gości i pracowników są dla nas priorytetem.
Każdy ze środków opisanych powyżej może zostać odpowiednio zmieniony zgodnie z instrukcjami Ministerstwa Zdrowia i Ministerstwa Turystyki.