Opis
Położenie
W dzielnicy hotelowej, ok. 2km od centrum PORT EL KANTAOUI z dyskoteką, w pobliżu mariny, droga lokalna ok. 300m od hotelu; ok. 40km od lotniska w Enfidha. Przystanek autobusowy ok. 300m od hotelu (Sousse).
Plaża
Hotelowa, piaszczysta, przy hotelu, wyróżniona certyfikatem Błękitna Flaga, bezpłatne parasole, leżaki i materace, ręczniki (depozyt).
Hotel
Czterogwiazdkowy, zbudowany w 1994 r., odnowiony w 2006 r. To doskonała propozycja dla rodzin z dziećmi oraz osób podróżujących w parach. Kompleks basenowy stwarza idealne warunki do wodnej zabawy dla całej rodziny. Hotel organizuje zajęcia sportowe oraz umożliwia grę w tenisa. Wieczory umilą gościom przestawienia i muzyka na żywo. Chwilę relaksu można spędzić w hotelowym spa.
Do dyspozycji gości
Recepcja, 4 windy, eleganckie lobby, 3 restauracje: Le Grenadier – dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa, dania wegetariańskie, BBQ – dania w formie bufetu, czynna sezonowo (1.05-31.10), Le Laurier – obsługa kelnerska, kuchnia tunezyjska, we wszystkich restauracjach dostępne foteliki dla dzieci, 3 bary: Le Jasmin, Cafe Maure i El Ambre, taras z widokiem na basen. Na terenie hotelu występują schody i różnice poziomów – niepolecany osobom z ograniczeniami ruchowymi. Akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express
Internet
Bezpłatne Wi-Fi.
Konferencje/incentive
Centrum konferencyjne na 250 osób
Sport, rekreacja i rozrywka
Bezpłatnie: basen o powierzchni ok. 950m, parasole, leżaki i materace, ręczniki (depozyt), basen kryty( czynny seznowo), hydromasaż, 2 korty tenisowe, tenis stołowy, siatkówka, siłownia, mini piłka nożna, rzutki, aqua aerobik, animacje dla dorosłych: nordic walking, ćwiczenia z piłką, lekcje tańca, lekcje arabskiego, amfiteatr.
Odpłatnie: oświetlenie kortów tenisowych, kręgle, bilard, centrum wellnes L’Orchidée, sporty wodne na plaży, 36-dołkowe pole golfowe El Kantaoui.
Dla dzieci
Mini club (4-12 lat), plac zabaw, brodzik, bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przylotem.
Zakwaterowanie
Oferuje 387 pokoi. Pokoje typu standard dwuosobowe z możliwością 1 dostawki dla os. dorosłej lub 2 dzieci, 30-35m, klimatyzowany, łazienka (wanna, suszarka), osobne wc, internet bezprzewodowy,TV/SAT, telefon, sejf, mini bar (płatny wg konsumpcji) balkon lub ogródek. Pokoje z widokiem na morze za dopłatą. Pokoje rodzinne 2-os. (możliwość 2 dostawek), ok. 56m, klimatyzowane, wyposażone jak w pokoje standardowe.
Wyżywienie
All inclusive Plus: śniadanie (7.30-10.00) w formie bufetu w Le Grenadier, późne śniadanie (10.00-12.00) w BBQ, obiad (12.30-14.00), kolacja (18.30-21.00) w formie bufetu w Le Grenadier. Lokalne napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe w godzinach 10.00-24.00 w wyznaczonych barach.
Informacje dodatkowe
•
Cena
Cena PLN zawiera bilet lotniczy, transfer lotnisko – hotel – lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, opiekę polskojęzycznego rezydenta, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung NNW, KL, bagaż, OC organizatora, VAT.
Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFC)
15PLN – za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)
13PLN – za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę
10PLN – za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)Cena nie zawiera obowiązkowej opłaty klimatycznej (płatna w hotelu), dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 – KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych.
Od sezonu 2019 zgodnie z decyzją rządu tunezyjskiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania w hotelu. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu:
Hotele 2 * – 1 TND za noc/os
Hotele 3 * – 2 TND za noc/os
Hotele 4 * i 5 *- 3 TND za noc/os
Opłata dotyczy tylko pierwszego tygodnia pobytu ( max 7 noclegów).
Dzieci do lat 12 zwolnione są z podatku.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.
Warunki wjazdowe
• wymagany paszport ważny 3m-ce (ważność liczona od daty powrotu)
• obywatele polscy udający się do Tunezji są zwolnieni z obowiązku wizowego na okres do 90 dni
• każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.
KAŻDY Z NASZYCH KLIENTÓW ZOBLIGOWANY JEST DO POTWIERDZENIA GODZIN NA 24h PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI JAK I POWROTÓW DO POLSKI). Odprawa lotnicza rozpoczyna się na 2 godziny przed planowanym lotem i kończy się na 40minut przed. Każdy klient zobligowany jest do zgłoszenia się do odprawy we właściwym czasie przed realizowanym lotem.
Uwaga przeczytaj koniecznie! http://msz.gov.pl/pl/informacje_konsularne/profile_krajow/tunezja
Covid-19
Aktualizacja na dzień 01.08.2020
Osoby podróżujące z Polski do Tunezji samolotem czarterowym i posiadające voucher hotelowy wystawiony przez touroperatora zwolnione są z obowiązku wcześniejszego wykonania testu na obecność COVID oraz odbywania kwarantanny w Tunezji.
Osoby, które zakupiły wyłącznie przelot, zobowiązane są do przedstawienia negatywnego wyniku testu wykonanego nie później niż 72 h przed wyjazdem i nie później niż na 120 h przed wjazdem do Tunezji i odbycia kwarantanny. W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Ambasadą Tunezji w Warszawie.
Bezpieczeństwo podczas przylotu i transferu:
• nakaz noszenia maseczek i odpowiednich rękawiczek przez obsługę odpowiedzialną za transfer Klientów do hoteli. Zachowanie zalecanej odległości między klientami podczas przylotu/wylotu, transferu.
• w pojazdach służących do transferu obłożenie miejsc na poziomie 50%. Wszystkie pojazdy będą dezynfekowane każdorozawo po wykonaniu usługi.
Bezpieczeńśtwo na terenie hoteli:
• nakaz noszenia maseczek lub przyłbic przez personel hotelowy
• obłożenie hoteli do 50%
• zakaz przebywania w hotelu osób z zewnątrz tj. niezakwaterowanych w danym hotelu
• obowiązek usługi ” A la Carte” w restauracjach hotelowych (nie bufet)
• udostępnienie przez jptel materiałów informacyjnych odnoszących się do nowo obowiazujących procedur sanitarnych
• zawieszenie wszelkich wydarzeń tworzących skupiska ludzi oraz aktywności sportowych w basenach
• wyznaczenie i przygotowanie odpowiedniej liczby pokoi, w których będzie można czasowo odizolować osobę w przypadku stwierdzenia objawów chorobowych
• sprawdzanie temperatury całego personelu hotelowego oraz kwaterujących się Gości
• ograniczenie do minimum czasu przebywania Klienta przy recepcji
• umieszczenie dodatkowych dozowników z płynem do dezynfekcji
• systematyczne czyszczenie i dezynfekcja częsci wspólnych jak również kluczy i kart po każdorazowym ich użyciu
• systematyczne wietrzenie wszsytkich pomieszczeńBezpieczeństwo w restauracjach hotelowych:
• nakaz noszenia maszeczek przez personel restauracyjny
• zmniejszenie pojemności restauracji do 50%
• zachowanie odstępu 2metry między każdym stolikiem
• umieszczenie dodatkowych dozowników z płynem do dezynfekcjiBezpieczeństwo podczas wycieczek fakultatywnych:
• zachowanie dystansu między Klientami podczas zwiedzania zabytków, jak również postojów i przebywania w miejscach publicznych
• nakaz noszenia maseczek przez przewodnika jak również wszystkich uczestników wycieczki