Opis
Region
Djerba
Opis
Nadmorski hotel na północnym wybrzeżu wyspy Djerba. Piękne, białe, piaszczyste plaże, palmy i Morze Śródziemne czekają tu na Gości. Można tu spędzić miło czas np. biorąc udział w różnego rodzaju animacjach i zajęciach sportowych, podczas pływania w basenie czy relaksując się w SPA. Lokalne i międzynarodowe przysmaki z hotelowej restauracji dopełnią całości.
Lokalizacja
Midoun, 30km od lotniska w Zarzis-DJE. Hotel usytuowany na powierzchni: 110000m2.
Kategoria organizatora
4 *
Data otwarcia
1992 r. Odnowiony w 2013 r.
Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (2), pralnia (płatna), sale konferencyjne (4), basen odkryty. Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Rabaty i zniżki
1. dziecko do 12 lat pobyt w hotelu gratis
Internet
• Wi-Fi w hotelu bezpłatne
Plaża
Przy hotelu, prywatna, piaszczysta. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe (depozyt), płatne: bar na plaży.
Pokoje
Zlokalizowane są w 7 budynkach
• 1 budynek główny (liczba pięter: 1)
• 6 bloków (liczba pięter: 3)
Typy pokoi
• pokoje standardowe dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
• pokoje superior z widokiem na morze dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon
Wyżywienie
• restauracja główna „Walima”, restauracja a la carte, bary (2)
Ultra All Inclusive
(24h)
• śniadanie (06:30-10:00), obiad (12:30-14:00), kolacja (18:30-21:00) serwowane w restauracji głównej
• późne śniadanie (10:00-12:00), przekąski (16:00-17:00) serwowane w wyznaczonym barze
• napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe
Restauracje a la carte
• płatna. Wymagana rezerwacja.
• „Ali Baba” lokalna/śródziemnomorska
Z myślą o dzieciach
• brodzik
• animacje dla dzieci oraz klub dla dzieci w wieku 4-16 lat
• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
• plac zabaw
• krzesełka dla dzieci w restauracji
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)
W cenie
• korty do tenisa ziemnego (3)
• rakiety i piłki do tenisa ziemnego
• lekcje tenisa
• tenis stołowy
• rzutki
• siatkówka plażowa
• minigolf
• miniboisko do piłki nożnej
• aerobik
• animacje
Płatne
• bilard
• sporty wodne na plaży
• centrum SPA
• talasoterapia
• masaż, jacuzzi
• salon piękności
• łaźnia turecka
Dodatkowe Informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? – TAK
• Czy w hotelu można kupić maseczki? – NIE
• Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? – TAK
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? – NIE
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? – TAK
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? – NIE
• Jak często są sprzątane pokoje? – CODZIENNIE
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? – TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ
• Jak będą serwowane posiłki? – SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? – TAK
• Czy jest dostępna usługa Room Service? – NIE
• Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? – TAK
• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? – NIE
• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? – 1 GOŚĆ/10m2
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? – NIE
• Czy na leżakach są materace? – NIE
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? – INDYWIDUALNIE PAKOWANE
• Czy leżaki są dezynfekowane? – CODZIENNIE
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? – SAMOOBSŁUGA
• Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? – NIE
• Czy centrum SPA jest czynne? – NIE
• Czy łaźnia turecka jest czynna? – NIE
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? – TAK
• Czy siłownia jest czynna? – NIE
• Czy mini klub jest czynny? – TAK
• Czy hotel prowadzi program animacyjny? – TAK, SIATKÓWKA, PIŁKA WODNA, RZUTKI, MINI DISCO, DYSKOTEKA
• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? – IZOLOWANIE ZAKAŻONYCH GOŚCI W SPECJALNIE DO TEGO WYZNACZONEJ STREFIE, KONTAKT Z LEKARZEM I MIEJSCOWYMI SŁUŻBAMI ZDROWIA, TELEFON ALARMOWY W RAZIE POTRZEBY
• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? – J. W., A DODATKOWO POINFORMOWANIE SŁUŻB ZDROWIA I TURYSTYKI O ZAISTNIAŁEJ SYTUACJI
Podatek Turystyczny
Począwszy od 01 listopada 2018 roku, niezależnie od tego, czy umowa została zawarta przed 01 stycznia 2018 roku, czy nie, wszyscy Goście muszą zapłacić w dniu przyjazdu do hotelu podatek turystyczny w dinarach tunezyjskich (TND).
Podatek będzie naliczany za wszystkich Gości powyżej 11.99 lat, a kwota zostanie pobrana za maksymalnie 7 nocy.
• 3 dinary tunezyjskie za osobę dorosłą za noc w hotelach 5 * i 4 *
• 2 dinary tunezyjskie za osobę dorosłą za noc w hotelach 3 *
• dinar tunezyjski za osobę dorosłą za noc w hotelach 2 *
Aktualizacja opisu
17.07.2020 16:21
Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Niepełnosprawni
Wi-Fi
Przy plaży
SPA
Tenis
Mini Klub
All Inclusive 24H
Serwis plażowy
Sporty wodne
Sale konferencyjne
Pokoje 4 osobowe