Opis
Region
Belek
Opis
Pięciogwiazdkowy hotel z basenami i zjeżdżalniami oferuje komfortowo urządzone pokoje. Ponadto na terenie obiektu znajdziemy szereg atrakcji, jak na przykład animacje, kort do tenisa ziemnego, siłownię, aerobik, centrum SPA i wiele innych. To wszystko sprawia, że pobyt w tym miejscu będzie idealnym pomysłem na spędzenie wakacji pełnych relaksu i niezapomnianych wrażeń dla całej rodziny.
Lokalizacja
5km od centrum Belek, 3km od Kadriye, 23km od lotniska w Antalya-AYT. Hotel usytuowany na powierzchni: 68000m2.
Kategoria organizatora
5 *
Data otwarcia
2011 r. Odnowiony w 2020 r.
Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (3), room service (bezpłatny), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), sale konferencyjne (1), basen kryty, baseny odkryte (5), 1 zjeżdżalnia wodna dla dorosłych i 1 dla dzieci (działają w godzinach 10:00-12:00,14:00-17:00). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Internet
• Wi-Fi w hotelu bezpłatne
Plaża
3km od hotelu, prywatna, piaszczysto-żwirowa. Do plaży kursuje bezpłatny bus hotelowy. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.
Pokoje
Zlokalizowane są w 56 willach:(liczba pięter: 3, liczba wind: 0)
Typy pokoi
• pokoje rodzinne dla max. 4 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany co drugi dzień), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
• junior suity dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany co drugi dzień), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
• pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany co drugi dzień), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
Wyżywienie
• restauracja główna, restauracja la carte, bary (3), cukiernia
Ultra All Inclusive
(10:00-00:00)
• śniadanie (07:00-10:00), późne śniadanie (10:00-11:00), obiad (12:30-14:30), przekąski (11:00-16:00), podwieczorek (14:00-18:00), kolacja (18:30-21:00), późny posiłek (23:00-00:00) serwowane w restauracji „Sunny”
• lody
• napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe
• pakiety dla nowożeńców (na życzenie), pakiety urodzinowe (na życzenie)
Restauracje a la carte
• płatne (2 razy podczas pobytu). Wymagana rezerwacja
• włoska, turecka, owoce morza
Z myślą o dzieciach
• brodzik
• zjeżdżalnia wodna dla dzieci
• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 5-12 lat
• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
• plac zabaw
• menu dla dzieci w restauracji
• krzesełka dla dzieci w restauracji
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)
• możliwość wypożyczenia wózka (płatne i w miarę dostępności)
W cenie
• kort do tenisa ziemnego
• rakiety i piłki do tenisa ziemnego
• tenis stołowy
• rzutki
• badminton
• koszykówka
• siatkówka plażowa
• squash
• minigolf
• aerobik
• siłownia
• animacje soft, w nocy, w dzień
• sauna
Płatne
• bilard
• centrum SPA
• masaż
• łaźnia turecka
Dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? – Nie
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? – Nie
• Czy w hotelu można kupić maseczki? – Bezpłatnie
• Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? – Tak
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? -Nie
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? – Tak
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? – Tak
• Jak często są sprzątane pokoje? – codziennie
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? – Tak, na śniadanie, obiad, kolację
• Jak będą serwowane posiłki? – Przez obsługę kelnerską
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? – Tak
• Czy jest dostępna usługa Room Service? – Nie
• Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? -Nie
• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? – Nie
• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? – 150m2 – 400 Gości
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? – Tak
• Czy na leżakach są materace? – Tak
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? -Indywidualnie pakowane, bezpłatnie
• Czy leżaki są dezynfekowane? – Po każdym użyciu
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? – Samoobsługa
• Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? Tak, zgodnie z zasadą zachowania dystansu społecznego (godz. 10:00:00- 12:00:00 14:00:00- 17:00:00)
• Czy centrum SPA jest czynne? – Tak
• Czy łaźnia turecka jest czynna? – Tak
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? – Tak
• Czy siłownia jest czynna? – Tak
• Czy hotel prowadzi program animacyjny? – animacje w ciągu dnia i wieczorem, zajęcia sportowe, siatkówka, piłka wodna, rzutka, mini disco, dyskoteka
• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? – Gość zostaje przeniesiony do specjalnego pomieszczenia w hotelu. Następnie wzywany jest lekarz, który bada chorego
• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? – Gość będzie przebywał w specjalnym pomieszczeniu na kwarantannie, codziennie będzie miał mierzoną temperaturę. Lekarz wykona wszelkie czynności, aby dokładnie zbadać stan zdrowia takiej osoby
Aktualizacja opisu
04.08.2020 14:00
Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Niepełnosprawni
Wi-Fi
Aquapark
SPA
Siłownia
Tenis
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy
Sale konferencyjne
Pokoje 4 osobowe