Opis
Opis
Kompleks hotelowy otoczony zadbanym i rozległym ogrodem położony przy pięknej piaszczystej plaży. Polecany amatorom wypoczynku i relaksu, korzystania z bliskości pięknej, piaszczystej plaży.
Położenie
Na kontynencie, ok. 10km od centrum Zarzis (dojazd taksówką), ok. 300m od sklepów barów i restauracji, ok. 60km od lotniska Djerba-Zarzis.
Plaża
Bezpośrednio przy hotelu, piaszczysta, hotelowa z łagodnym zejściem do morza, przy plaży promenada.
Hotel
Internet: WiFi bezpłatne (w lobby, przy recepcji)
Kompleks hotelowy składający się z 586 pokoi rozmieszczonych w budynku głównym oraz w bungalowach.
Na terenie hotelu całodobowa recepcja, winda, taras słoneczny, ogród. Płatne centrum wellness, sklep z pamiątkami, punkt wymiany walut. Hotel akceptuje karty kredytowe. Oficjalna kategoria tunezyjska ****
Pokoje
Klimatyzacja (wysoki sezon), łazienka (WC, wanna lub prysznic), TV-sat, telefon, balkon lub taras.
Pokój typu standard – 2-osobowy z możliwością jednej dostawki.
Oferta może zawierać przykładowe zdjęcia pokoi. Brak możlwości wyboru lokalizacji pokoju. Pokoje o podwyższonym standardzie, pokoje rodzinne, pokoje z widokiem na morze – dodatkowo płatne. Dostawka dla 2 dzieci może być w postaci jednego łóżka, łóżka piętrowego, sofy.
Rekreacja, sport, atrakcje
Basen zewnętrzny z wydzieloną strefą dla dzieci (leżaki i parasole bezpłatne), basen kryty.
Bezpłatnie przykładowe atrakcje i aktywności sportowe: korty tenisowe, tenis stołowy, siatkówka, piłka nożna, rzutki, dyskoteka, dzienne animacje i gry. Dodatkowo płatne: sporty wodne na plaży, centrum welness, pole golfowe (ok. 50km od hotelu).
Dla dzieci
Mini klub (4-10 lat), plac zabaw, brodzik, animacje, opiekunka (na zapytanie, płatna).
Wyżywienie
All Inclusive – śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej, lekkie przekąski w ciągu dnia w wyznaczonych miejscach i godzinach. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w określonych godzinach (od 10.00 do 23.00).
Restauracje i bary
Restauracja główna, restauracja a la carte, bar przy basenie, bar w lobby.
Informacje dodatkowe
Część sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach All Inclusive Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji oferty All Inclusive. Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive w wyznaczonych barach. godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji i zabaw. Oferta może zawierać przykładowe zdjęcia pokoi. Aktualizacja oferty barów, restauracji i atrakcji w hotelu-październik 2019.
UWAGA! Cena nie obejmuje obowiązkowego lokalnego podatku turystycznego. Opłatę należy uregulować w hotelowej recepcji, przed zakwaterowaniem. Wysokość podatku: hotele 2 * – 1 TND za noc/os; hotele 3 * – 2 TND za noc/os; hotele 4 * i 5 *- 3 TND za noc/os. Podatek nie obejmuje dzieci do lat 12. Opłata dotyczy tylko pierwszego tygodnia pobytu (7 dni).
świadczenia w cenie
Cena zawiera (PLN): obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy się o godz. 12:00),, transfer: lotnisko – hotel – lotnisko; opiekę polskojęzycznego rezydenta; wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT.
Warto wyróżnić
• bezpośrednio przy plaży
• ogród palmowy
• spokojna okolica
Aktualizacja
Oficjalna kategoria lokalna 4 *
Hotele
W chwili obecnej wszystkie hotele wdrażają nowe regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego i beztroskiego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji oraz animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania obostrzeń i zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z rozwojem sytuacji i nakazanymi w danym kraju wymogami. Wszelkie zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotera oraz turyści. Obowiązek dostosowania sie do reżimu stanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.