Opis
Opis
Urządzony na wzór wioski tunezyjskiej, położony na terenie 5-cio hektarowego ogrodu palmowyego, bezpośrednio przy plaży. Zielone alejki dają wytchnienie od upałów, piaszczysta plaża jest idealnym miejscem na zabawy i relaksacyjne plażowanie a lazurowe morze zacheca do kąpieli. Hotel ceniony za miłą obsługę, dobry serwis i animacje.
Położenie
Na wyspie, ok.10km od Midoun, 15km od Houmt Souk oraz ok. 25km od lotniska na Djerbie, w pobliżu sklepy i bary.
Plaża
Piaszczysta, bezpośrednio przy hotelu, łagodne zejście do morza. Leżaki i parasole bezpłatne, ręczniki dodatkowo płatne.
Hotel
Internet: dodatkowo płatny ok. 5TND/godzinę
Posiada 374 pokoi rozmieszczonych w kilkunastopiętrowych dwupiętrowych budynkach usytuowanych na terenie ogrodu palmowego; całodobowa recepcja, przechowalnia bagażu, Płatne: wypożyczalnia samochodów, rowerów, skuterów i quadów, jazda konno, centrum konferencyjne. Kategoria lokalna ****
Pokoje
Klimatyzacja, łazienka (WC, prysznic lub wanna), suszarka do włosów, TV-sat, telefon, balkon lub taras, sejf, napięcie 220V.
Pokój typu standard – 2-osobowy z możliwościa dostawki.
Pokój rodzinny – 2 osobowy z możliwościa dwóch dostawek dla osób dorosłych lub 2 dzieci.
Pokoje z widokiem na morze, pokoje o podwyższonym standardzie, pokoje rodzinne dodatkowo płatne. Oferta zawiera przykładowe zdjęcia pokoi. Brak możliwości wyboru lokalizacji pokoju.
Rekreacja, sport, atrakcje
Basen ze słodką wodą, basen kryty z podgrzewaną wodą, basen ze zjeżdżalniami. Bezpłatnie przykładowe aktywności sportowe i animacje: korty tenisowe (oświetlenie dodatkowo płatne), boisko do siatkówki, piłki nożnej i koszykówki, mini golf, aqua aerobik, tenis stołowy, łucznictwo, konkursy. Płatne – sporty wodne na plaży, centrum spa: łaźnia turecka, sauna, masaże.
Dla dzieci
Mini klub (4-12 lat), basen ze zjeżdżalniami, brodzik, dyskoteka, łóżeczko dla dziecka do lat 2 (bezpłatnie, wymagana wcześniejsza rezerwacja).
Wyżywienie
All Inclusive – śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej, późne śniadania kontynentalne i przekąski w ciągu dnia w wyznaczonych miejsca i godzinach. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w określonych godzinach (od 09.00 do 24.00).
Restauracje i bary
Restauracja główna, restauracja a la carte „DA MARIO” i „LAPALAPA” (bezpłatnie raz na pobyt – wymagana rezerwacja z odpowiednim wyprzedzeniem), lobby bar, bar przy basenie, bar typu swim-up, bar w dyskotece, kawiarnia mauretańska.
Informacje dodatkowe
Część sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach All Inclusive Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji oferty All Inclusive. Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive w wyznaczonych barach. godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji i zabaw. Oferta może zawierać przykładowe zdjęcia pokoi. Aktualizacja oferty barów, restauracji i atrakcji w hotelu-październik 2019.
UWAGA! Cena nie obejmuje obowiązkowego lokalnego podatku turystycznego. Opłatę należy uregulować w hotelowej recepcji, przed zakwaterowaniem. Wysokość podatku: hotele 2 * – 1 TND za noc/os; hotele 3 * – 2 TND za noc/os; hotele 4 * i 5 *- 3 TND za noc/os. Podatek nie obejmuje dzieci do lat 12. Opłata dotyczy tylko pierwszego tygodnia pobytu (7 dni).
świadczenia w cenie
Cena zawiera (PLN): obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy się o godz. 12:00),, transfer: lotnisko – hotel – lotnisko; opiekę polskojęzycznego rezydenta; wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT.
Warto wyróżnić
• zadbany ogród z alejkami
• położenie bezpośrednio przy plaży
• ciekawe zajęcia i zabawy z animatorami
• rodzinna atmosfera i miła obsługa
• baseny ze zjeżdżalniami dla dzieci i dorosłych
Aktualizacja
Oficjalna kategoria lokalna 4 *
Hotele
W chwili obecnej wszystkie hotele wdrażają nowe regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego i beztroskiego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji oraz animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania obostrzeń i zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z rozwojem sytuacji i nakazanymi w danym kraju wymogami. Wszelkie zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotera oraz turyści. Obowiązek dostosowania sie do reżimu stanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.