Opis
Opis
Kameralny, rodzinny hotel, polecany osobom ceniącym rozrywkę w miejskim stylu. Znakomita lokalizacja przy promenadzie, przy plaży Kleopatry i w pobliżu najciekawszych miejsc w rozrywkowej Alanyi.
Położenie
Ok. 1km od centrum Alanyi, ok. 118km od lotniska w Antalyi. W niedalekiej odległości liczne bary, kafejki, restauracje, sklepy.
Plaża
Ok. 10m od hotelu (przejście przez ulicę), piaszczysto-żwirowa (plaża Kleopatry), leżaki, materace i parasole dodatkowo płatne.
Hotel
Internet – Wi-Fi bezpłatne.
Hotel wybudowany w 1993 r., w 2013 ostatnia renowacja. 5-piętrowy, posiada 86 pokoi, windę, hol z telewizorem, recepcję, punkt wymiany walut. Płatne – pomoc medyczna.
Oficjalna kategoria turecka ****
Pokoje
Klimatyzacja, łazienka (wanna lub prysznic, WC, suszarka do włosów), TV-Sat, telefon, sejf (płatny), mini bar (płatny), balkon.
Standardowy – ok. 22m2, 2-osobowy z możliwością dostawki dla osoby lub dziecka.
Oferta może zawierać przykładowe zdjęcia pokoi. Brak możliwości wyboru lokalizacji pokoju.
Rekreacja, sport, atrakcje
Basen, leżaki, materace i parasole bezpłatne; bezpłatne atrakcje: łaźnia turecka, rzutki, tenis stołowy, siatkówka plażowa, animacje dwa razy w tygodniu. Płatne – bilard, sauna, masaż, centrum urody, sporty wodne na plaży.
Dla dzieci
Brodzik, łóżeczko dla infanta na zapytanie, plac zabaw.
Wyżywienie
All Inclusive (10:00-23:00) – śniadania, obiady, kolacje w formie bufetu w restauracji głównej; w ciągu dnia w wybranych miejscach i godzinach przekąski. Wybrane napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe serwowane w wyznaczonym barach w określonych godzinach. Dodatkowo płatne – świeżo wyciskane soki, lody, importowane napoje alkoholowe, kawa po turecku, espresso, cappucino.
Restauracje i bary
Restauracja główna, bar przy basenie, bar na plaży (płatny).
Informacje dodatkowe
Część atrakcji, sportów, menu – płatna. Hotele zastrzegają sobie prawo do modyfikowania All Inclusive. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach All Inclusive Goście otrzymują w hotelu. Pakiet rożni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive w wyznaczonych miejscach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Aktualizacja oferty barów, restauracji i atrakcji w hotelu-październik 2019. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji i zabaw, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu.
świadczenia w cenie
Cena zawiera (PLN): obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), transfer: lotnisko – hotel – lotnisko; opiekę polskojęzycznego rezydenta; wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT.
UWAGA! W przypadku ofert realizowanych liniami rejsowymi Corendon za zmiany Uczestnika/nazwiska linie mogą pobrać opłatę jak za wystawienie nowego biletu.
Warto wyróżnić
• przyjazna, luźna atmosfera
• doskonała lokalizacja, przy słynnej plaży Kleopatry
• dla miłośników życia miejskiego
Aktualizacja
Oficjalna kategoria lokalna 4 *
Od 2marca 2020 roku obywatele Polski są zwolnieni z obowiązku wizowego w Turcji.
Do przekroczenia granicy tureckiej przez obywateli Polski niezbędny jest paszport ważny co najmniej 180 dni od daty wjazdu do Turcji. Polacy będą mogli przebywać w Turcji bez wizy przez 90 dni w okresie 180-dniowym.
Hotele
W chwili obecnej wszystkie hotele wdrażają nowe regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego i beztroskiego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji oraz animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania obostrzeń i zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z rozwojem sytuacji i nakazanymi w danym kraju wymogami. Wszelkie zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotera oraz turyści. Obowiązek dostosowania sie do reżimu stanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.