Opis
Region
Antalya
Opis
Hotel, w którym można cieszyć się każdą minutą wypoczynku jednocześnie spędzając aktywny dzień, uprawiając sporty w otoczeniu zieleni lub zrelaksować się na hamaku czytając książkę. Minimalistyczny i nowoczesny wystrój przyciągają uwagę.
Lokalizacja
2km od centrum Antalyi, 18km od lotniska w Antalyi-AYT. Hotel usytuowany na powierzchni: 28500m2.
Kategoria organizatora
5 *
Data otwarcia
2003 r. Odnowiony w 2013 r.
Na terenie hotelu: restauracje (4), bar, room service (płatny), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, basen kryty, basen odkryty, aquapark (bezpłatny, 12 zjeżdżalni wodnych dla dorosłych i 4 dla dzieci, działa w godzinach 10:00-17:00). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Rabaty i zniżki
1. dziecko do 12 lat pobyt w hotelu gratis
Internet
• Wi-Fi w hotelu bezpłatne
Plaża
300m od hotelu, publiczna, żwirowa, 5km długości, odznaczona certyfikatem Błękitnej Flagi, dojście do plaży ulicą. Bezpłatne: ręczniki plażowe, płatne: parasole, leżaki, pawilony, bar na plaży.
Pokoje
Zlokalizowane są w 1 budynku (liczba pięter: 10, liczba wind: 6)
Typy pokoi
– Deluxe Land View
Dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
– Deluxe Sea View
Dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
– Suite Land View
Dla max. 4 os.: salon, jadalnia, 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
– Suite Sea View
Dla max. 4 os.: salon, jadalnia, 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
Wyżywienie
• restauracja główna, restauracje a la carte (3), bar
śniadanie i obiadokolacja
• śniadanie (07:00-10:00), późne śniadanie (10:00-11:00), kolacja (18:30-21:00) w restauracji RED
• podwieczorek (17:00-17:30) w barze Moonlight
• pakiety dla nowożeńców (na życzenie), pakiety urodzinowe (na życzenie)
Restauracje a la carte
• płatne, wymagana rezerwacja.
• Moonlight śródziemnomorska, owoce morza
• Sushi japońska
• Lounge Restoran międzynarodowa
Z myślą o dzieciach
• brodzik
• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat
• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
• krzesełka dla dzieci w restauracji
• opiekunka dla dzieci (płatna)
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) – bezpłatne
• możliwość wypożyczenia wózka (w miarę dostępności)
W cenie
• tenis stołowy
• rzutki
• badminton
• bilard
• aerobik
• siłownia
• animacje soft
• sauna
• jacuzzi
• kino
Płatne
• korty do tenisa ziemnego (2)
• oświetlenie kortów
• rakiety i piłki do tenisa ziemnego
• lekcje tenisa
• centrum SPA
• masaż
• salon piękności
• łaźnia turecka
Dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? – NIE
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? – TAK
• Czy w hotelu można kupić maseczki? – BEZPŁATNIE
• Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? – TAK
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? – NIE
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? – TAK
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? – TAK
• Jak często są sprzątane pokoje? – CODZIENNIE
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? – TAK (ŚNIADANIE, KOLACJA)
• Jak będą serwowane posiłki? – OBSŁUGA KELNERSKA
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? – TAK
• Czy jest dostępna usługa Room Service? – TAK (24H)
• Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? – NIE
• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? – NIE
• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? – 2 GOŚCI NA 4m2
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? – NIE
• Czy na leżakach są materace? – NIE
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? – TAK (BEZPŁATNIE, ROZPAKOWANE)
• Czy leżaki są dezynfekowane? – TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? – TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
• Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? – NIE
• Czy centrum SPA jest czynne? – TAK
• Czy łaźnia turecka jest czynna? – TAK
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? – TAK
• Czy siłownia jest czynna? – TAK
• Czy mini klub jest czynny? – TAK
• Czy hotel prowadzi program animacyjny? – TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM, ZAJĘCIA SPORTOWE)
• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? – PO ODCZEKANIU 15mINUT TEMPERATURA JEST PONOWNIE MIERZONA. ZESPÓŁ DS. COVID-19 I KIEROWNIK DZIAŁAŃ ZOSTAJĄ POWIADOMIENI, WEZWANA ZOSTAJE DYREKCJA DS. ROLNICTWA I LEŚNICTWA. GOŚĆ ZOSTAJE ZABRANY DO IZOLATKI
• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? – J. W
Aktualizacja opisu
03.09.2020 16:39
Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Niepełnosprawni
Wi-Fi
Aquapark
SPA
Siłownia
Tenis
Mini Klub
Serwis plażowy
Sale konferencyjne
Pokoje 4 osobowe
Błękitna Flaga