Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort wczasy Egipt Marsa Alam Marsa Alam

SKU: aad75d9082f2 Kategorie: , ,

Opis

Region

Marsa Alam

Opis

Pięciogwiazdkowy hotel skierowany głównie dla osób chcących spędzić aktywne wakacje. Ciekawa oferta sportowa, możliwość zanurkowania wśród lazurowych wód i rafy koralowej a także infrastruktura dla dzieci to największe atuty hotelu. Fachowy personel zawsze będzie do naszych usług.

Lokalizacja

2km od Port Ghalib, 45km od Marsa Alam, 6km od lotniska w Marsa Alam.

Kategoria organizatora

5 *

Data otwarcia

2007 r. Odnowiony w 2017 r.

Na terenie hotelu: restauracje (4), bary (5), room service (płatny), pralnia (płatna), centrum biznesowe (bezpłatne), basen odkryty. Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

Internet

• Wi-Fi w lobby bezpłatne

Plaża

Przy hotelu, prywatna, piaszczysto-żwirowa. Bezpłatne: leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.

Pokoje

Zlokalizowane są w 13 budynkach

• budynek główny (liczba pięter: 1)

• 12 bungalowów (liczba pięter: 2)

Typy pokoi

• pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

• pokoje rodzinne dla max. 4 os.: 2 sypialnie, drzwi przesuwne między pokojami, dostęp do współdzielonego basenu, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), taras

Wyżywienie

• restauracja główna, restauracje a la carte (3), bary (5)

All Inclusive

(10:00-00:00)

• śniadanie (06:30-10:00), późne śniadanie (10:00-11:00), obiad (12:30-15:00), obiad (12:00-14:30), przekąski (15:00-17:00), podwieczorek (16:00-17:00), kolacja (18:00-21:30), późny posiłek (22:00-00:00) serwowane w restauracji głównej

• lody

• wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe

Restauracje a la carte

Wymagana rezerwacja.

• międzynarodowa – płatna

• egipska – jedna wizyta podczas pobytu gratis

• włoska – jedna wizyta podczas pobytu gratis

Z myślą o dzieciach

• brodzik

• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat

• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna

• plac zabaw

• menu i krzesełka dla dzieci w restauracji

• opiekunka dla dzieci (płatna)

• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)

W cenie

• tenis stołowy

• rzutki

• siatkówka plażowa

• aerobik

• siłownia

• animacje

• jacuzzi

Płatne

• bilard

• centrum SPA

• masaż

• sauna

• salon piękności

• łaźnia turecka

Dodatkowe informacje

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? – Nie

• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? – Tak

• Czy w hotelu można kupić maseczki? – są bezpłatne

• Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? – Tak

• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? – Tak

• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? – Tak

• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? – Tak

• Jak często są sprzątane pokoje? – Codziennie

• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? – Nie

• Jak będą serwowane posiłki? – Obsługa kelnerska

• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? – Tak

• Czy jest dostępna usługa Room Service? – Nie

• Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? – Tak, za opłatą

• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? – Opcjonalnie

• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? – 10000m2- 300 gości

• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? – Nie

• Czy na leżakach są materace? – Tak

• Czy na plaży są dostępne ręczniki? – Nie

• Czy leżaki są dezynfekowane? – Tak, po każdym użyciu

• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? – Tak, samoobsługa

• Czy centrum SPA jest czynne? – Nie

• Czy łaźnia turecka jest czynna? – Nie

• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? – Tak

• Czy siłownia jest czynna? – Tak

• Czy mini klub jest czynny? – Tak

• Czy hotel prowadzi program animacyjny? -Tak – animacje w ciągu dnia i wieczorem, zajęcia sportowe, siatkówka, piłka wodna, rzutki, mini disco, dyskoteka

• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? – Tak, hotel posiada specjalnie zaimplementowany, kompletny „Covid-19 Response Action Plan” w celu radzenia sobie z nową sytuacją oraz zapewnienia bezpiecznego i odprężającego środowiska dla gości i pracowników

• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? –

• 1) Turyści powinni poinformować zarząd hotelu albo lekarza niezwłocznie w momencie pojawienia się jakichkolwiek objawów Covid-192) Zarząd ma obowiązek zgłosić każdy potwierdzony przypadek Ministerstwu Zdrowia3) Istnieje specjalnie wydzielone piętro w hotelu do celów kwarantanny

Aktualizacja opisu

07.07.2020 14:54

Usługi dostępne w hotelu

Niepełnosprawni

Wi-Fi

Przy plaży

SPA

Siłownia

Mini Klub

All Inclusive

Serwis plażowy