Opis
Region
Hurghada
Opis
Wspaniały, luksusowy hotel, w którym spędzimy niezapomniane rodzinne wakacje. Od pięknej piaszczystej plaży i ciepłego morza dzieli nas tylko kilka kroków. Goście, którzy chcą spędzić urlop aktywnie z pewnością będą zadowoleni z wyboru tego hotelu. Na nich czekają baseny odkryte, boiska sportowe, siłownia czy szeroka gama sportów wodnych na plaży. Dla smakoszy przygotowano wiele restauracji z daniami z całego świata. Wszystko to w formie AII Inclusive.
Lokalizacja
Dzielnica hotelowa Sahl Hasheesh, 25km od centrum Hurghady, 15km od lotniska w Hurghadzie. Hotel usytuowany na powierzchni: 120000m2.
Kategoria organizatora
5 *
Data otwarcia
2007 r. Odnowiony w 2020 r.
Na terenie hotelu: restauracje, bary, room service (płatny), pralnia (płatna), 7 sal konferencyjnych, 2 baseny, 6 zjeżdżalni wodnych dla dorosłych i 5 dla dzieci (działają w godzinach 10:30-13:00,14:00-17:00).
Internet
• Wi-Fi w lobby bezpłatne
Plaża
Przy hotelu, prywatna, piaszczysto-żwirowa, 900m długości, dojście do plaży pasażem. Bezpłatne: leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.
Pokoje
Zlokalizowane są w 4 budynkach
• 1 budynek główny (liczba pięter: 3)
• 3 aneksy (liczba pięter: 4, liczba wind: 6)
Typy pokoi
• pokoje standardowe dla max. 4 os.: klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatna butelka wody na dzień), TV, telefon, łazienka (prysznic lub wanna, suszarka, WC), balkon lub taras. Zlokalizowane w budynku B
• pokoje premium dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatna butelka wody na dzień), TV, telefon, łazienka (prysznic lub wanna, suszarka WC), balkon lub taras. Zlokalizowane w budynku A
• pokoje deluxe dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatna butelka wody na dzień), TV, telefon, łazienka (prysznic lub wanna, suszarka, WC), balkon. Zlokalizowane w budynku głównym
• junior suity dla max. 6 os.: salon, sypialnia, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatna butelka wody na dzień), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras. Zlokalizowane w budynkach A i B
Wyżywienie
• restauracja główna, restauracje a la carte (2), bary (6, dwa płatne)
All Inclusive
(10:00-00:00)
• śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-15:00), kolacja (18:30-22:00), późny posiłek (22:00-00:00) serwowane w restauracji głównej
• późne śniadanie (10:00-12:00), podwieczorek (17:00-18:00) serwowane w lobby barze
• przekąski (13:00-16:00) serwowane w wyznaczonym barze
• lody (12:00-16:00)
• wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
• pakiety urodzinowe (na życzenie)
Restauracje a la carte
• jedna wizyta w trakcie pobytu gratis. Wymagana rezerwacja.
• włoska „Pablo’s”
• meksykańska „Calavera”
Z myślą o dzieciach
• 2 brodziki
• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat
• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
• plac zabaw
• menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
• opiekunka dla dzieci (płatna)
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)
W cenie
• tenis stołowy
• rzutki
• siatkówka plażowa
• siłownia
• animacje
• bilard
• koszykówka
• kort do tenisa ziemnego
• aerobik
• dyskoteka
Płatne
• oświetlenie kortów
• rakiety i piłki do tenisa ziemnego
• centrum SPA
• masaż
• sauna
• jacuzzi
• salon piękności
• centrum nurkowe
Uwaga!
W hotelu jest przeprowadzany remont według poniższego harmonogramu:
• remont łazienek w budynku A do kwietnia 2020
• remont pokoi w budynku B do początku sezonu lato 2020
• remont budynku C do początku sezonu lato 2020
• remont parku wodnego do marca 2020
• remont restauracji głównej do 4.05. 2020
• remont restauracji azjatyckiej do kwietnia 2020
• remont restauracji mongolskiej do maja 2020
• remont baru z przekąskami do kwietnia 2020
• remont baru w parku wodnym do maja 2020
• remont miniklubu do kwietnia 2020
Z powodu pandemii koronawirusa powyższe remonty zostają przesunięte. Hotel będzie informował nowym terminie jego realizacji
Rozkład budynków – patrz mapa.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? – NIE
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? – NIE
• Czy w hotelu można kupić maseczki? – BEZPŁATNIE
• Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? – TAK
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? – TAK
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? – TAK
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? – TAK
• Jak często są sprzątane pokoje? – CODZIENNIE
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? – ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA
• Jak będą serwowane posiłki? – SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? – TAK
• Czy jest dostępna usługa Room Service? – NA ŻYCZENIE
• Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? – BEZPŁATNIE
• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? – NIE
• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? – 50 GOŚCI NA 500m2
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? – NIE
• Czy na leżakach są materace? – TAK
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? – INDYWIDUALNIE PAKOWANE / BEZPŁATNIE
• Czy leżaki są dezynfekowane? – PO KAŻDYM UŻYCIU
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? – SAMOOBSŁUGA
• Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? – TAK, 10-13 ORAZ 14-17
• Czy centrum SPA jest czynne? – NIE
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? – TAK
• Czy siłownia jest czynna? – TAK
• Czy mini klub jest czynny? – NIE
• Czy hotel prowadzi program animacyjny? – NIE
• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? – TAK, BĘDĄ NATYCHMIAST ODIZOLOWANE ORAZ POINFORMOWANA ZOSTANIE SŁUŻBA ZDROWIA
• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? – WEDŁUG ZALECEŃ MINISTERSTWA ZDROWIA
Aktualizacja opisu
06.07.2020 11:52
Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Wi-Fi
Przy plaży
SPA
Disco
Siłownia
Tenis
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy
Zjeżdżalnie
Sale konferencyjne
Pokoje 4 osobowe
Pokoje 6 osobowe