Rixos Premium Gocek wczasy Turcja Dalaman – Fethiye Gocek

SKU: 99492e573e5a Kategorie: , ,

Opis

Region

Fethiye

Opis

Hotel otoczony sosnowym lasem na wybrzeżu pięknej zatoki zapewnia wspaniałe widoki na góry i na morze. To doskonałe miejsce na ciche i spokoje wakacje przeznaczone tylko dla osób dorosłych. Szereg udogodnień, bogate zaplecze odnowy biologicznej i SPA zapowiada niezapomniany pobyt.

Lokalizacja

700m od Gocek, 28km od centrum Fethiye, 20km od lotniska w Dalamanie-DLM. Hotel usytuowany na powierzchni: 76500m2.

Kategoria organizatora

5 *

Data otwarcia

2014 r. Odnowiony w 2017 r.

Na terenie hotelu: restauracje (4), bary (4), room service (płatny), pralnia (płatna), sale konferencyjne (2), baseny odkryte (2). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

Internet

• Wi-Fi w hotelu bezpłatne

Plaża

1km od hotelu, prywatna, pomost, piaszczysto-żwirowa, 150m długości, dojście do plaży ulicą. Do plaży kursuje bezpłatny bus hotelowy. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży, płatne: pawilony.

Pokoje

Zlokalizowane są w 20 budynkach (liczba pięter: 2, liczba wind: 0)

Typy pokoi

• suity deluxe garden view dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

• junior suity dla max. 2 os.: salon, 1 sypialnia, drzwi przesuwne między pokojami, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

• suity friends dla max. 4 os.: 2 sypialnie, drzwi przesuwne między pokojami, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

• suity wellness dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC, sauna), taras

• grand suity dla max. 8 os.: salon, jadalnia, 4 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras

Wyżywienie

• restauracja główna „Turkuaz”, restauracje a la carte (3), bary (4), cukiernia

Premium All Inclusive (24h)

• śniadanie (07:00-11:00), kolacja (19:00-21:30) serwowane w restauracji głównej

• obiad (12:00-18:00), kolacja (18:00-22:30), późny posiłek (22:30-08:30) serwowane w restauracji „People’s”

• obiad (12:00-17:00) serwowany w lokalu „Azur” a la carte

• lody

• napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe, wybrane alkohole importowane

• pakiety dla nowożeńców (na życzenie), pakiety urodzinowe (na życzenie)

Restauracje a la carte

• wymagana rezerwacja.

• „Daidala” owoce morza – płatna

• „People’s” międzynarodowa – w trakcie pobytu jedna wizyta gratis

W cenie

• tenis stołowy

• rzutki

• koszykówka

• piłka nożna

• siatkówka plażowa

• aerobik

• siłownia

• animacje lekkie

• sauna

Płatne

• korty do tenisa ziemnego (2)

• oświetlenie kortów

• rakiety i piłki do tenisa ziemnego

• lekcje tenisa

• centrum SPA

• masaż

• łaźnia turecka

Dodatkowe informacje

Hotel tylko dla dorosłych.

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? – NIE

• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? – NIE

• Czy w hotelu można kupić maseczki? – BEZPŁATNE

• Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? – TAK

• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? – NIE

• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? – TAK

• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? – NIE

• Jak często są sprzątane pokoje? – CODZIENNIE

• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? – TAK, NA ŚNIADANIE I KOLACJĘ

• Jak będą serwowane posiłki? – PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ

• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? – TAK

• Czy jest dostępna usługa Room Service? – TAK, 24H

• Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? – TAK, ZA OPŁATĄ

• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? – NIE

• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? – 300 GOŚCI NA 150m2

• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? – NIE

• Czy na leżakach są materace? – TAK

• Czy na plaży są dostępne ręczniki? – ROZPAKOWANE, BEZPŁATNE

• Czy leżaki są dezynfekowane? – TAK, PO KAŻDYM UŻYCIU

• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? – TAK, OBSŁUGA KELNERSKA

• Czy centrum SPA jest czynne? – TAK

• Czy łaźnia turecka jest czynna? – TAK

• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? – TAK

• Czy siłownia jest czynna? – TAK

• Czy hotel prowadzi program animacyjny? – TAK, ZAJĘCIA SPORTOWE

• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? – TAK

• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? – WSZYSTKIE DOSTĘPNE

Aktualizacja opisu

07.07.2020 10:38

Usługi dostępne w hotelu

Niepełnosprawni

Wi-Fi

SPA

Siłownia

Tenis

Tylko dla dorosłych

All Inclusive 24H

Serwis plażowy

Sale konferencyjne

Pokoje 4 osobowe

Pokoje 8 osobowe