Opis
Uwaga – covid19
Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, które mówią, że będą pewne ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Każdy kraj, a także każdy hotel ma inne procesy. Informacje zmieniają się z dnia na dzień.
Z powodu wirusa koronowego w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu).
Obywatele i rezydenci mogą podróżować do dowolnego zagranicznego miejsca docelowego, zgodnie ze środkami podjętymi przez kraje w odniesieniu do przyjazdów zagranicznych.
Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów.
Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19mogą zostać poddane kwarantannie przez 14 dni, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji.
Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii).
Wszystkie informacje mogą ulec zmianie, przepisy krajów i hoteli mogą się zmieniać z dnia na dzień.
Nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów.
Dlatego prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu:
https://www.gov.pl/web/koronawirus
https://www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych
Informacje o destynacji
Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela. Ponadto Klienci mogą być odwiedzani w hotelach przez anglojęzycznego przedstawiciela.
Cena zawiera
Przelot – Zakwaterowanie – Transfer – Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż.
Ważne informacje
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Położenie – garden of eden complex hotel & apartments
Piękny kompleks hotelowy (Hotel & Apartments) znajduje się bezpośrednio nad morzem i około 100m od hotelowej plaży. Hotel znajduje się około 1km od centrum Swetego Własu i około 8km od Nesebyru. Przystanek autobusowy, postój taksówek i supermarket znajdują się w promieniu 2km. Lotnisko Burgas (BOJ) oddalone jest o około 38km.
Adres – garden of eden complex hotel & apartments
Aga Tcheshme Area, StVlas, Słoneczny Brzeg – Bułgaria
Tel: +359 55 454 000 , Web: https://gardenofeden.bg/
Wyposażenie
Poszczególne piętra są szybko i wygodnie osiągalne za pomocą windy bądź też schodami. Na miejscu znajduje się sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Do dyspozycji gości jest restauracja, kawiarnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie i sklepie z pamiątkami oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie kompleksu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Na terenie hotelu znajduje się również pokój zabaw dla dzieci. Auto pozostawić można w garażu (bezpłatnie) oraz na parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: babysitting, opieka nad dziećmi, opieka medyczna, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Przejażdżki rowerowe są doskonałym sposobem na poznanie okolicy. Zapraszamy do skorzystania ze znajdującej się na miejscu wypożyczalni rowerów.
Pokoje
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Do atutów poszczególnych kwater należy urzekający widok na morze. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyłożone są wykładziną dywanową oraz wyposażone w sofę. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Dla naszych małych gości przygotowaliśmy łóżeczka dziecięce. Sejf oraz (odpłatnie) minibarek są również do dyspozycji gości. W aneksie kuchennym możliwe jest przygotowanie drobnych posiłków. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (odpłatnie). Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazienkach znajduje się ponadto suszarka do włosów.
Wyżywienie
Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe i wyżywienie pełne. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie i kolacja. Na miejscu podawane będą napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.
Oferta sportowo-rozrywkowa
Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Położone w cieniu parasoli leżaki idealnie nadają się na chwilę relaksu. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. Entuzjastom ruchu i aktywności fizycznej proponujemy rower / rower górski, tenisa ziemnego i siatkówkę. Narty wodne, jet ski, rower wodny, przejażdżki na bananie wodnym i żeglowanie zapewnią mnóstwo dobrej zabawy amatorom sportów wodnych. Studio fitness, tenis stołowy i bilard stanowią część oferty sportowo-rekreacyjnej obiektu. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, łaźnia parowa, łaźnia turecka, salon piękności, zabiegi masażu, anti-aging, ayurveda i solarium. Kompleks oferuje gościom bogatą ofertę rozrywkową, w tym program animacyjny, miniklub i minidisco.
Karty kredytowe
W kompleksie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard.
Kaucja w hotelach – deposit
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Check-in / check-out
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
• zaczyna się meldunkiem – od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
• kończy się po wymeldowaniu – do ok. godziny 11:00 – 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Informacje odnośnie przelotów samolotem
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( *). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ LOT (LO): 55x40x23 cm, 8 kg.
• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 260 – 400 PLN.
+ FlexFlight (Voyage Air) i Bulgarian Air Charter: cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ W przypadku Czarterów np. Smart Wings, Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
++ Ryanair (FR), bezpłatnie: tylko 1mała torebka – wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) – Priorytet: od 120 PLN/ osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).
• Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1mała torebka – wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) – Priorytet: 130 – 170 PLN / osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.
• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 460 PLN.
++ Easyjet (U2): 55x40x23 ,
• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 440 PLN.
Serwis pokładowy – napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Wszelkie informacje odnośnie limitów bagaży oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, znajdziecie Państwo w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż: www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf