Opis
Region
Hurghada
Lokalizacja
1km od centrum Hurghady, 4km od Dahar, 3km od lotniska w Hurghada. Hotel usytuowany na powierzchni: 35000m2.
Kategoria organizatora
4 *
Data otwarcia
2019 r.
Na terenie hotelu: restauracje, bary (5), room service (płatny), pralnia (płatna), basen odkryty, 2 zjeżdżalnie wodne dla dorosłych i 2 dla dzieci, czynne w godzinach 11:00-13:00,15:00-17:00.
Internet
• Wi-Fi w hotelu płatne
Plaża
Przy hotelu, prywatna, piaszczysta. Bezpłatne: leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.
Pokoje
Zlokalizowane w 11 budynkach
• budynek główny (liczba pięter: 3,)
• 10 bloków (liczba pięter: 3)
Typy pokoi
• pokoje standardowedla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
Wyżywienie
• restauracje, restauracje a la carte (2), bary (5)
All Inclusive
(24h)
• śniadanie (07:00-10:00), obiad (13:00-15:00)
• przekąski (10:00-12:00)
• podwieczorek (16:00-17:00)
• kolacja (19:00-22:00), późny posiłek (22:00-00:00)
• wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
Restauracje a la carte
• płatne. Wymagana rezerwacja.
• włoska
• chińska
Z myślą o dzieciach
• brodzik
• zjeżdżalnie wodne dla dzieci (2)
• krzesełka dla dzieci w restauracji
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)
W cenie
• tenis stołowy
• rzutki
• siatkówka plażowa
• aerobik
• siłownia
Płatne
• sporty wodne na plaży
• centrum SPA
• masaż
• sauna
• jacuzzi
• salon piękności
• łaźnia turecka
Dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? – Nie
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? – Tak
• Czy w hotelu można kupić maseczki? – Są bezpłatne
• Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? – Tak
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? -Nie
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? – Tak
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? – Tak
• Jak często są sprzątane pokoje? – Codziennie
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? – Nie
• Jak będą serwowane posiłki? – Przez obsługę kelnerską
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? – Tak
• Czy jest dostępna usługa Room Service? – Tak, całą dobę
• Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? – Za opłatą
• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? – Nie
• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? – 2m2-2 gości
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? – Nie
• Czy na leżakach są materace? – Tak
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? – Nie
• Czy leżaki są dezynfekowane? – Nie
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? – Nie
• Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? – Tak – 11.00-15.00
• Czy centrum SPA jest czynne? – Nie
• Czy łaźnia turecka jest czynna? – Nie
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? – Tak
• Czy siłownia jest czynna? – Nie
• Czy hotel prowadzi program animacyjny? – Nie
• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? – Tak, klienci zostaną umieszczeni w pokoju izolacji na kwarantannie zapewnianej przez hotel, dodatkowo będą mieli opiekę lekarza hotelowego do momentu wyzdrowienia
• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? -Jeśli gość źle się poczuje, zaobserwuje u siebie objawy, musi pozostać w swoim pokoju oraz wezwać recepcję. Recepcja wezwie lekarza hotelowego celem badania. Jeśli lekarz potwierdzi zakażenie, gość będzie musiał przenieść się do pokoju izolacji celem odbycia kwarantanny
Aktualizacja opisu
31.07.2020 16:52
Usługi dostępne w hotelu
Wi-Fi
Przy plaży
SPA
Siłownia
All Inclusive 24H
Serwis plażowy
Sporty wodne
Zjeżdżalnie