Opis
Położenie
Usytuowany w centrum Sousse, oddalony ok. 20km od lotniska w Monastirze i ok. 45km od lotniska w Enfidha. W pobliżu liczne sklepy, kawiarnie i dyskoteka.
Plaża
Hotelowa, piaszczysta, szeroka z łagodnym wejściem do morza. Leżaki i parasole na plaży i przy basenie bezpłatnie, materace bezpłatnie.
Hotel
KATEGORIA LOKALNA 4 *
Jeden z popularniejszych hoteli w Tunezji. Ceniony ze względu na bliskość centrum miasta oraz przepiękną plażę. Charakteryzuje się wysoką jakością usług i świetną obsługą. Polecany miłośnikom aktywnego wypoczynku, jak i rodzinom z dziećmi.
Do dyspozycji gości
Recepcja, lobby, kantor, windy, restauracja główna Oasis, restauracja Aziz serwująca późne śniadania i późne kolacje, restauracja Neptune czynna od 01.05. serwująca lunche i popołudniowe przekąski typu pizza czy kanapki, 3 restauracje la carte Tej Mahal, Venezia i Sidi Bou, snack bar z napojami obsługujący Gości przy basenie i na plaży, lobby bar, kawiarnia mauretańska, American Bar, The Palms Lounge, C’Zen, klub nocny, fryzjer, sklep z pamiątkami, amfiteatr, wypożyczalnia samochodów, bank, usługi pralni chemicznej, lekarz na wezwanie. Hotel akceptuje karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express, Diners Club.
Internet
Bezpłatne WiFi w lobby i w pokojach. Punkt internetowy za opłatą.
Sport, rekreacja i rozrywka
Bezpłatnie: odkryty basen zbudowany w kształcie węża, kryty basen (czynny sezonowo), leżaki i parasole przy basenie, tenis stołowy, siłownia, siatkówka plażowa, rzutki, bule, sauna (bezpłatnie do 31.10.2019r), dzienne i wieczorne animacje.
Odpłatnie: bilard, centrum Spa, sporty wodne na plaży.
Dla dzieci
Brodzik, mini club dla dzieci 4-10 lat (czynny w wyznaczonych godzinach), opiekunka za opłatą, bezpłatne łóżeczka dla dzieci do 2 lat na życzenie.
Zakwaterowanie
Oferuje 650 pokoi. Pokoje standardowe dwuosobowe z możliwością dwóch dostawek dla dzieci lub jednej dostawki dla osoby dorosłej, o powierzchni ok. 25m2. Wyposażone w klimatyzację (w terminie: 15.06-15.09), ogrzewany w sezonie zimowym, łazienka (wanna, suszarki do włosów) z oddzielnym WC, TV/SAT, telefon oraz balkon. Za opłatą sejf i mini bar. Pokoje z widokiem na morze za dodatkową opłatą.
Wyżywienie
All inclusive: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu, późne śniadanie, lekkie przekąski w ciągu dnia, podwieczorek, późna kolacja. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w godzinach 10.00-24.00 w wyznaczonych barach przez hotel. Raz na pobyt możliwość skorzystania z restauracja a’la carte po uprzedniej rezerwacji. All Inclusive nie zawiera soków ze świeżych owoców, napojów butelkowanych, napojów energetycznych, importowanych i wysokojakościowych alkoholi, kawy typu espresso, cappuccino Opcja all inclusive nie obejmuje konsumpcji w Bar Americain, The Palms Lounge, C’Zen, nocny klub oraz mini baru.
Uwagi
http://www.hotelriadhpalms.com/en/home
Restauracje tematyczne czynne 01.06.-30.09.2019
Brak ręczników plażowych.
Cena
Cena PLN zawiera bilet lotniczy, transfer lotnisko – hotel – lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, opiekę polskojęzycznego rezydenta, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung NNW, KL, bagaż, OC organizatora, VAT.
Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFC)
15PLN – za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)
13PLN – za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę
10PLN – za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)Cena nie zawiera obowiązkowej opłaty klimatycznej (płatna w hotelu), dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 – KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych.
Od sezonu 2019 zgodnie z decyzją rządu tunezyjskiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania w hotelu. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu:
Hotele 2 * – 1 TND za noc/os
Hotele 3 * – 2 TND za noc/os
Hotele 4 * i 5 *- 3 TND za noc/os
Opłata dotyczy tylko pierwszego tygodnia pobytu ( max 7 noclegów).
Dzieci do lat 12 zwolnione są z podatku.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.
Warunki wjazdowe
• wymagany paszport ważny 3m-ce (ważność liczona od daty powrotu)
• obywatele polscy udający się do Tunezji są zwolnieni z obowiązku wizowego na okres do 90 dni
• każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.
KAŻDY Z NASZYCH KLIENTÓW ZOBLIGOWANY JEST DO POTWIERDZENIA GODZIN NA 24h PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI JAK I POWROTÓW DO POLSKI). Odprawa lotnicza rozpoczyna się na 2 godziny przed planowanym lotem i kończy się na 40minut przed. Każdy klient zobligowany jest do zgłoszenia się do odprawy we właściwym czasie przed realizowanym lotem.
Uwaga przeczytaj koniecznie! http://msz.gov.pl/pl/informacje_konsularne/profile_krajow/tunezja
Covid-19
Aktualizacja na dzień 01.08.2020
Osoby podróżujące z Polski do Tunezji samolotem czarterowym i posiadające voucher hotelowy wystawiony przez touroperatora zwolnione są z obowiązku wcześniejszego wykonania testu na obecność COVID oraz odbywania kwarantanny w Tunezji.
Osoby, które zakupiły wyłącznie przelot, zobowiązane są do przedstawienia negatywnego wyniku testu wykonanego nie później niż 72 h przed wyjazdem i nie później niż na 120 h przed wjazdem do Tunezji i odbycia kwarantanny. W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Ambasadą Tunezji w Warszawie.
Bezpieczeństwo podczas przylotu i transferu:
• nakaz noszenia maseczek i odpowiednich rękawiczek przez obsługę odpowiedzialną za transfer Klientów do hoteli. Zachowanie zalecanej odległości między klientami podczas przylotu/wylotu, transferu.
• w pojazdach służących do transferu obłożenie miejsc na poziomie 50%. Wszystkie pojazdy będą dezynfekowane każdorozawo po wykonaniu usługi.
Bezpieczeńśtwo na terenie hoteli:
• nakaz noszenia maseczek lub przyłbic przez personel hotelowy
• obłożenie hoteli do 50%
• zakaz przebywania w hotelu osób z zewnątrz tj. niezakwaterowanych w danym hotelu
• obowiązek usługi ” A la Carte” w restauracjach hotelowych (nie bufet)
• udostępnienie przez jptel materiałów informacyjnych odnoszących się do nowo obowiazujących procedur sanitarnych
• zawieszenie wszelkich wydarzeń tworzących skupiska ludzi oraz aktywności sportowych w basenach
• wyznaczenie i przygotowanie odpowiedniej liczby pokoi, w których będzie można czasowo odizolować osobę w przypadku stwierdzenia objawów chorobowych
• sprawdzanie temperatury całego personelu hotelowego oraz kwaterujących się Gości
• ograniczenie do minimum czasu przebywania Klienta przy recepcji
• umieszczenie dodatkowych dozowników z płynem do dezynfekcji
• systematyczne czyszczenie i dezynfekcja częsci wspólnych jak również kluczy i kart po każdorazowym ich użyciu
• systematyczne wietrzenie wszsytkich pomieszczeńBezpieczeństwo w restauracjach hotelowych:
• nakaz noszenia maszeczek przez personel restauracyjny
• zmniejszenie pojemności restauracji do 50%
• zachowanie odstępu 2metry między każdym stolikiem
• umieszczenie dodatkowych dozowników z płynem do dezynfekcjiBezpieczeństwo podczas wycieczek fakultatywnych:
• zachowanie dystansu między Klientami podczas zwiedzania zabytków, jak również postojów i przebywania w miejscach publicznych
• nakaz noszenia maseczek przez przewodnika jak również wszystkich uczestników wycieczki