Opis
Region
Hurghada
Opis
Przestronny hotel w klimacie orientalnego pałacu z rozległym terenem rekreacyjnym, przy prywatnej plaży z pomostem. Przy zejściu do morza rafa koralowa. Majestatyczny, luksusowy obiekt oferujący mnogość alternatyw aktywnego, jak i błogiego urlopowania, z atrakcjami dla rodzin z dziećmi. Bogata oferta kulinarna, smaki egipskie, azjatyckie, włoskie, meksykańskie, grill, owoce morza w restauracjach a’la carte. Premium All Inclusive 24h.
Lokalizacja
Sahl Hasheesh, 20km od Hurghady, 17km od lotniska w Hurghadzie. Hotel usytuowany na powierzchni: 100000m2.
Kategoria organizatora
5 *
Data otwarcia
2014 r., odnowiony w 2018 r.
Na terenie hotelu: restauracje (7), bary (7), room service (płatny), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, centrum biznesowe (płatne), basen odkryty, zjeżdżalnia wodna (czynna w godzinach 10:00-17:00). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Rabaty i zniżki
1. dziecko do 14 lat pobyt w hotelu gratis
2. dziecko do 7 lat pobyt w hotelu gratis
Internet
• Wi-Fi w hotelu bezpłatne
Plaża
Przy hotelu, prywatna, pomost, piaszczysta, 600m długości, dojście do plaży promenadą. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.
Pokoje
Zlokalizowane są w 1 budynku
• budynek główny (liczba pięter: 4, liczba wind: 12)
Typy pokoi
• pokoje standardowe dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
• pokoje superior dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
• pokoje baron club deluxe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon
• suity rodzinne dla max. 5 os.: 1 sypialnia, drzwi przesuwne między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), taras
• suity panorama dla max. 3 os.: salon, 1 sypialnia, drzwi przesuwne między pokojami, klimatyzacja, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon
• suity royal dla max. 4 os.: salon, jadalnia, 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
• suity swim up dla max. 3 os.: 1 sypialnia, dostęp do współdzielonego basenu, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), taras
Wyżywienie
• restauracja główna, restauracje a la carte (6), bary (7, jeden płatny)
Premium All Inclusive (24h)
• śniadanie (06:30-10:30), późne śniadanie (10:00-12:00), obiad (10:00-12:00), przekąski (12:00-17:00), podwieczorek (15:00-18:00), kolacja (18:30-22:00), późny posiłek serwowane w restauracji głównej
• lody
• wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
• pakiety dla nowożeńców i urodzinowe (na życzenie)
Restauracje a la carte
Wymagana rezerwacja.
• „Egyptian Restaurant” – lokalna – bezpłatna
• „Mikado Teppanyaki and Sushi Bar” – japońska – płatna
• „Bella Vista” – włoska – bezpłatna
• „Chilitos” – meksykańska – bezpłatna
• „Ying and Yang Asian Fusion” – indyjska, tajska – bezpłatna
• „Infinity Pool BBQ Restaurant” – międzynarodowa – bezpłatna
Z myślą o dzieciach
• brodzik
• zjeżdżalnie wodne dla dzieci (3)
• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat
• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
• menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
• opiekunka dla dzieci (płatna)
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)
• możliwość wypożyczenia wózka bezpłatnie i w miarę dostępności
W cenie
• korty do tenisa ziemnego (2)
• tenis stołowy
• rzutki
• piłka nożna
• siatkówka
• siatkówka plażowa
• bilard
• aerobik
• siłownia
• animacje
• sauna
• jacuzzi
• kino
Płatne
• oświetlenie kortów
• rakiety i piłki do tenisa ziemnego
• lekcje tenisa
• sporty wodne na plaży
• centrum SPA
• masaż
• salon piękności
• łaźnia turecka
Dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? – NIE
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? – TAK
• Czy w hotelu można kupić maseczki? – BEZPŁATNIE
• Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? – TAK
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? – NIE
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? – TAK
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? – TAK
• Jak często są sprzątane pokoje? – CODZIENNIE
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? – NIE
• Jak będą serwowane posiłki? – SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA / NA ŻYCZENIE GOŚCIA OBSŁUGA KELNERSKA
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? – TAK
• Czy jest dostępna usługa Room Service? – 24H
• Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? – ZA OPŁATĄ
• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? – NIE
• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? – 2 GOŚCI NA 500m2
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? – TAK
• Czy na leżakach są materace? – TAK
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? – INDYWIDUALNIE PAKOWANE / BEZPŁATNIE
• Czy leżaki są dezynfekowane? – CODZIENNIE
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? – OBSŁUGA KELNERSKA
• Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? – NIE
• Czy centrum SPA jest czynne? – NIE
• Czy łaźnia turecka jest czynna? – NIE
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? – TAK
• Czy siłownia jest czynna? – TAK
• Czy mini klub jest czynny? – NIE
• Czy hotel prowadzi program animacyjny? – NIE
• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? – TAK
• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? – ZAKAŻONY GOŚĆ ZOSTANIE LECZONY POD NADZOREM ZESPOŁU MEDYCZNEGO WEWNĄTRZ HOTELU W JEDNEJ Z WYDZIELONYCH IZOLATEK PRZYGOTOWANYCH DO TEJ SYTUACJI
Aktualizacja opisu
06.07.2020 10:32
Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Niepełnosprawni
Wi-Fi
Przy plaży
SPA
Siłownia
Tenis
Mini Klub
All Inclusive 24H
Serwis plażowy
Sporty wodne
Sale konferencyjne
Pokoje 4 osobowe
Pokoje 5 osobowe