La Blanche Island Bodrum (ex. Amara) wczasy Turcja Bodrum Guvercinlik

SKU: 79fb5c58ed94 Kategorie: , ,

Opis

Region

Bodrum

Opis

Dogodna lokalizacja – w zacisznej okolicy, z dala od zgiełku i ulicznego gwaru stwarza doskonałe warunki do wypoczynku. Obiekt charakteryzuje się wysokim standardem, bogatym programem rozrywek i zajęć sportowych oraz szeroką ofertą kulinarną. Dorośli pragnący się zrelaksować mogą skorzystać z licznych zabiegów SPA, smakosze skosztują dań serwowanych w wielu restauracjach, a baseny i aquapark zadowolą małych i dużych amatorów wodnych szaleństw.

Lokalizacja

3km od Guvercinlik, 25km od centrum Bodrum, 15km od lotniska w Bodrum Milas-BJV. Hotel usytuowany na powierzchni: 82000m2.

Kategoria organizatora

5 *

Data otwarcia

2014 r.

Na terenie hotelu: restauracje (7), bary (10), room service (płatny), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), sale konferencyjne (9), centrum biznesowe, basen kryty, baseny odkryte (4), 7 zjeżdżalni wodnych (działają w godzinach 10:30-12:30,14:30-16:30). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

Rabaty i zniżki

2 dzieci do 12 lat pobyt w hotelu gratis

Wysokość zniżki dla dzieci w zależności od wybranego pokoju.

Internet

• Wi-Fi w hotelu bezpłatne

Plaża

50m od hotelu, prywatna, z pomostem, piaszczysta, odznaczona certyfikatem Błękitnej Flagi. Do plaży kursuje bezpłatny bus hotelowy. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży, płatne: pawilony.

Pokoje

Zlokalizowane są w 1 budynku (liczba pięter: 6, liczba wind: 6)

Typy pokoi

• pokoje child friendly land view dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

• pokoje standardowe land view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

• pokoje standardowe sea view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

• pokoje superior sea view dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

• pokoje rodzinne z 2 sypialniami side sea view dla max. 4 os.: drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

Wyżywienie

• restauracja główna, restauracje a la carte (6), bary (10), cukiernia

Ultra All Inclusive

(24h)

• śniadanie (07:00-10:00), późne śniadanie (10:00-10:30), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-21:30), późny posiłek (00:00-02:00) w restauracji głównej „Pina”

• przekąski (12:00-17:00) w wyznaczonych barach

• przekąski (11:00-16:00) w restauracji „Gözleme House”

• podwieczorek (11:00-23:00) w cukierni w lobby

• lody

• napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe, wybrane alkohole importowane

• pakiety dla nowożeńców (na życzenie), pakiety urodzinowe (na życzenie)

Restauracje a la carte

• wymagana rezerwacja.

– Shima Tappanyaki

Japońska – płatna

– Mardin

Lokalna, PULCINELLA włoska, SAKURA chińska,VIRA owoce morza, ELEGANCE międzynarodowa, śniadanie tureckie a la carte – 1 wizyta w trakcie pobytu w wybranej restauracji gratis

Z myślą o dzieciach

• brodziki (2)

• zjeżdżalnie wodne dla dzieci (3)

• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat

• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna

• plac zabaw

• menu dla dzieci w restauracji

• krzesełka dla dzieci w restauracji

• opiekunka dla dzieci (płatna)

• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) – bezpłatne

• możliwość wypożyczenia wózka (płatna i w miarę dostępności)

W cenie

• kort do tenisa ziemnego

• rakiety i piłki do tenisa ziemnego

• tenis stołowy

• rzutki

• koszykówka

• siatkówka

• siatkówka plażowa

• miniboisko do piłki nożnej

• aerobik

• siłownia

• lekkie animacje

• sauna

• dyskoteka

Płatne

• lekcje tenisa

• bilard

• sporty wodne na plaży

• centrum SPA

• masaż

• jacuzzi

• salon piękności

• łaźnia turecka

Dodatkowe informacje

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? – NIE

• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? – NIE

• Czy w hotelu można kupić maseczki? – BEZPŁATNIE

• Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? – TAK

• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? – NIE

• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? – TAK

• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? – TAK

• Jak często są sprzątane pokoje? – CODZIENNIE

• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? – TAK, NA ŚNIADANIE OBIAD I KOLACJĘ

• Jak będą serwowane posiłki? – PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ

• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? – TAK

• Czy jest dostępna usługa Room Service? – TAK, NA ŻYCZENIE

• Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? – NIE

• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? – OPCJONALNIE

• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? – NA 5000m2mAX 600 GOŚCI

• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? – TAK

• Czy na leżakach są materace? – TAK

• Czy na plaży są dostępne ręczniki? – INDYWIDUALNIE PAKOWANE

• Czy leżaki są dezynfekowane? -TAK, CODZIENNIE

• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? – TAK, PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ

• Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? – TAK, Z ZACHOWANIEM WYMAGANYCH ZASAD, W GODZ. 10.00 – 12.30 I 14.30 – 17.30

• Czy centrum SPA jest czynne? – TAK

• Czy łaźnia turecka jest czynna? – TAK

• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? – TAK

• Czy siłownia jest czynna? – TAK

• Czy mini klub jest czynny? – TAK

• Czy hotel prowadzi program animacyjny? – TAK, W CIĄGU DNIA I WIECZOREM

• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? – Tak, hotel spełnia wszelkie wymagania bezpieczeństwa i higieny, które były konieczne i niezbędne do wdrożenia

• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? – Wdrożone zostały protokoły oraz wyznaczone osoby i instytucje, z którymi należy się kontaktować w przypadku sytuacji kryzysowej, wykrycia pacjenta chorego bądź z objawami. Dodatkowo hotel spełnia wszystkie wymogi zarządzania kryzysowego w zakresie chorób epidemicznych

Aktualizacja opisu

12.08.2020 10:47

Usługi dostępne w hotelu

Hotel rodzinny

Niepełnosprawni

Wi-Fi

Przy plaży

SPA

Disco

Siłownia

Tenis

Mini Klub

All Inclusive 24H

Serwis plażowy

Sporty wodne

Zjeżdżalnie

Sale konferencyjne

Pokoje 4 osobowe

Błękitna Flaga